חדשות היום
שלמו עם השעון שלכם: ענקית התשלומים PayPal מציגה אפליקציית תשלומים למכשירים לבישים

שלמו עם השעון שלכם: ענקית התשלומים PayPal מציגה אפליקציית תשלומים למכשירים לבישים

תופעת המכשירים הלבישים תופסת תאוצה ברחבי העולם, וכל הסימנים מראים שהאופן בו אנשים מתנהלים מול מכשירי המובייל שלהם עומד להשתנות בקרוב, לתמיד. אם עד עכשיו חשבנו שתוך כמה שנים ניפרד מהארנק שלנו ונעבור לארנק הסלולרי, כעת נדמה שגם הסמארטפון יפנה את מקומו וישאיר את הידיים שלנו פנויות לחלוטין.

לאחרונה השיקה ענקית התשלומים הבינלאומית PayPal את חוויית התשלומים הראשונה בעולם במכשירים לבישים, יחד עם סמסונג ומוצרי ה-Gear 2 ו-Gear Fit החדישים שלהם. בשבועות הקרובים, אפליקציית PayPal תהיה זמינה גם על המכשירים הלבישים החדשים של אנדרואיד, כולל Moto360 החדש של מוטורולה וה-G Watch של LG, ובאמצעותם נוכל לשלם בחנויות בחו”ל באמצעות הוראה קולית, או לקבל תשלומים, באמצעות שעון היד שלנו.

מגמת המכשירים הלבישים מציבה בפני מפתחי האפליקציות אתגר חדש לגמרי – יצירת חוויית משתמש המותאמת בצורה מושלמת למכשירים לבישים. מסכי המכשיר הזעירים דורשים מהמפתחים לחשוב על ממשק המשתמש (UI) מזווית לגמרי חדשה. אפליקציה המותאמת למכשיר לביש באופן מושלם חייבת  לספק חוויה יעילה, אינטואיטיבית וחכמה במיוחד.

יהיה מרתק לראות כמה רחוק מפתחי האפליקציה הולכים לקחת אותנו. במידה וכל התחזיות אכן יתממשו וטכנולוגיית המכשירים הלבישים תתפוס תאוצה, אנו הולכים לחזות במהלך שיעביר את מרכז השליטה הטכנולוגי שלנו מהאצבעות שלנו הרחק אחורה – אל פרק כף היד.

צפו בוידאו מההשקה: https://www.youtube.com/watch?v=Dy9fv4U3L60

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות