EntryPoint מקימה חברה בת במרכז ההייטק בבאר שבע

החברה מעריכה כי הפעילות בשנה הראשונה תניב הכנסות של כ-4 מיליון שקלים

 חברת ה-EntryPointIT  מקימה חברה בת במרכז ההייטק בבאר שבע. הסניף החדש יעסוק בפרויקטי פיתוח בתחום התקשורת ופתרונות תקשורת בענן. בפעילות יועסקו בשלב ראשון כ- 10 עובדים. החברה מעריכה כי הפעילות בשנה הראשונה תניב הכנסות של כ-4 מיליון שקלים.

Entrypoint היא חברת IT שפועלת בישראל וגם בחו”ל ומבצעת פרויקטים במספר תחומים, ביניהם  בדיקות ופיתוח תוכנה, אבטחת מידע, שירותי IT, אוטומציה ושליטה ובקרה .

בשנה האחרונה ביצעה החברה עשרות פרויקטים בישראל ובחו”ל והציגה גידול של כ-50% בהכנסותיה. לאחרונה הודיעה כי היא מגייסת כ-50 עובדים חדשים שישתלבו בפרויקטים החדשים ובפרויקטים קיימים.

טל גרנות, מנכ”לית EntryPoint מוסרת: “הקמנו את הסניף בבאר שבע במסגרת הפרויקט של המדען הראשי לפיתוח הפריפרייה וישובי הדרום בנושא הסייבר הישראלי.

במסגרת זו חברות תוכנה ופיתוח יעבירו את מרכזי הפיתוח שלהן לבאר שבע והסניף הדרומי שלנו יהווה עבורן מרכז פיתוח. בשלב הראשון מרכז פיתוח ישמש  בעיקר את חברת רד נגב כספק משנה, אשר זכתה למימון של המדען הראשי. במסגרת זו נבחרנו על ידי רד לספק חבילות עבודה  – פרויקט פיתוח תוכנה במודל Turn Key בההסכם ל-5 שנים.”

בתמונה: טל גרנות, מנכ”לית החברה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות