הסכם חשוב ליעל תוכנה בתחום מחשוב הענן עם חברת Spanning

יעל תוכנה ממשיכה לגייס שותפים בתחום מחשוב הענן | חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Spanning | שיתוף הפעולה בין החברות צפוי להניב הכנסות בגובה של כחצי מיליון דולר בשנתיים  

יעל תוכנה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת  Spanning האמריקאית, המתמחה בגיבוי ליישומי ענן בדגש על google apps ו – salesforce. במסגרת שיתוף הפעולה יעל תוכנה תשווק את מוצרי החברה ותשמש כמפיץ הבלעדי בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות צפוי להניב הכנסות בגובה של כחצי מיליון דולר  בשנתיים.

Spanning פיתחה טכנולוגיה שנועדה לסייע לחברות לנהל ולהגן על המידע שלהן בענן מבלי לחשוש. המערכת של החברה מספקת לארגונים יכולת גיבוי ושחזור של מידע שתמנע הפרעה לפעילות העסקית שלהם כתוצאה מאיבוד נתונים. הפתרון מיועד לשירותים בענן כוללApps   Googleו-  Salesforce . בעזרת מוצרי הגיבוי וההתאוששות של Spanning  ארגונים יכולים לצמצם סיכונים ולמקסם ביצועים, לעמוד ברגולציות המחייבות גיבוי לצד שלישי וכד’.

אמיר רוזן, מנהל אגף יישומים עסקיים ביעל תוכנה שמוביל את הפעילות אומר: “אנחנו ביעל תוכנה מאמינים במחשוב הענן וכולנו עדים לכך שהוא תופס תאוצה וארגונים בעולם ובארץ בוחרים לעבור לפלטפורמות ושירותים מבוססי ענן. שיתוף הפעולה עם Spanning הינו מהלך נוסף עבורנו שנועד להשלים את סל פתרונות הענן שאנחנו מציעים ללקוחותינו ובפרט פתרון גיבוי ושחזור מידע משירותים בענן כמו גם מענה לרגולציות ו – DR. שיתוף פעולה זה הינו צעד נוסף בהגשמת חזון הענן שלנו וגיבוש סל המוצרים שלנו בתחום ביניהם פתרונות מבית גוגל לפרודוקטיביות ארגונית – Google Apps ותשתיות פיסיות ואפליקטיביות – Google Cloud Platform.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות