חדשות היום

חברת ServiceNow רוכשת את חברת Neebula הישראלית תמורת 100 מיליון דולר

חברת ServiceNow רוכשת את Neebula הישראלית תוסיף את מוצר הדגל של החברה, ServiceWatch,   לתיק מוצרי שליטה ובקרה מחשוב ארגוני

סנטה קלרה, קליפורניה, 9 ביולי, 2014 – חברת סרוויס נאו (ServiceNow), (נסד”ק: NOW), החברה לפתרונות מבוססי ענן למחשוב ארגוני, הודיעה היום על רכישת חברת ניבולה (Neebula Systems) בעסקת מזומנים בהיקף של כ-100 מיליון דולר, אשר השלמתה מתוכננת לסוף החודש. מוצר הדגל של ניבולה, ServiceWatch, ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי מחשוב ארגוניים המבוססים על טכנולוגיות מידע (IT). היכולות החדשות יהפכו לחלק בלתי נפרד מקו המוצרים של ServiceNow לניהול פעולות המחשוב בארגון.

“מוצר ה- ServiceWatch יהפוך למוצר מרכזי באסטרטגיה שלנו לשליטה ובקרה במחשוב ארגוני (ITOM)”, אמר פרנק סלוטמן (Frank Slootman), נשיא ומנכ”ל ServiceNow. “מדובר בטרנספורמציה משמעותית מעידן ניהול לפי רכיבים לעידן אשר מציב את שירותי המחשוב בחזית ובמרכז. זהו אישור נוסף לכך שעתיד ניהול מערכות המחשוב הארגוניות יעוצבו מנקודת המבט של שירותים עסקיים שאותה ניתן להשיג רק עם מודל שירותים אחיד ומשולב”.

“חברת ניבולה נרגשת מאוד להפוך לחלק מהצוות של ServiceNow”, אמר יובל כהן, ממקימי ניבולה ומנכ”ל החברה. “החזון שלנו היה לחולל מהפך בשוק ה- ITOM באמצעות מיכון היצירה והתחזוקה של מודלי שירות. השילוב של היכולות רבות העוצמה של ServiceWatch עם יכולות ניהול תפעול
ה-IT ומעמדה בשוק של ServiceNow יאפשרו לנו לעזור טוב יותר לארגונים לממש את היתרונות של ניהול שירותים אמיתי”.

הוספת ServiceWatch תשפר את יכולות המוצרים האחרים של ServiceNow לניהול IT, כגון ניהול אירועים (Event Management), תזמון פעולות (Orchestration) וגילוי (Discovery). מידע נוסף על הרכישה יפורסם יחד עם דו”ח התוצאות הכספיות הרבעוניות של ServiceNow ב-30 ביולי 2014.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות