חולם להיות DJ?

שיתוף פעולה ייחודי בין פיליפס והדי-ג’יי הבינלאומי Armin Van Buuren מביא לכם את ערכת ה-DJ MIX החדשה Philips M1X-DJ – ניידת, מקצועית ועוצמתית.

חברת פיליפס משיקה בארץ ובעולם את ה-M1X-DJ, מערכת סאונד ניידת בטכנולוגיית Bluetooth המאפשרת ליצור קטעי מוזיקה ייחודיים ולשתפם עם החברים.

המערכת החדשה של פיליפס ו-DJ Van Buuren מאובזרת בפלטת DJ מקצועית עם שני גלגלי scratch wheels רגישים למגע ומגוון כפתורי בקרה מובנים וב-4 רמקולי Bluetooth בעוצמה של 60W ובטכנולוגיית wOOx לבאס עוצמתי ואיכותי המאפשרים השמעת מוזיקה ישירות ממכשירי האייפון/אייפד/אייפוד בחיבור Lightning מובנה.

המערכת מאפשרת לשלב קטעי מוזיקה (למקסס) מכל התקן בטווח של עד 10 מ’ ע”י קישור Bluetooth או ע”י חיבור Audio-Inישיר ואף לחברו לרמקולים חיצוניים נוספים. המערכת ניידת וניתנת להפעלה ע”י חיבור לחשמל או ע”י סוללות מה שמאפשר להפוך כל מפגש למסיבה ולקחת אותה לכל מקום – אפילו לפארק או לחוף הים.

במקביל מושקת אפליקציה ייחודית הופכת את האייפד לפלטת DJ משוכללת המאפשרת שליטה בכל הגדרות הסאונד כגון הביט וערוצי הבאס ולבצע סימפול, מיקס וסקאצ’ינג לקטעי מוזיקה מתוך ספריית האייפד. לאפליקציה ממשק ידידותי ונוח לשימוש המאפשר למידה מהירה ושימוש קל ויעיל גם לתקליטנים מתחילים. כמו כן באפליקציה פונקציית Automix היודעת לשלב ולמקסס ללא התערבות חיצונית.

מחברת ביקונקט היבואנית והמפיצה הבלעדית של PHILIPS בישראל נמסר: “שיתוף הפעולה בין חברת פיליפס ודי.ג’יי ארמין ואן ביורן הוא צעד משמעותי ליכולות הניתנות להפקה מהנגנים והטלפונים החכמים הנמצאים כיום בכל כיס”.

העלות המומלצת לצרכן (כולל מע”מ): 3,000 ש”ח

תגובות סגורות