חדשות היום

מזור רובוטיקה מעדכנת על קבלת הזמנות ל- 4 מערכות Renaissance ברבעון השני של 2014

מזור רובוטיקה מעדכנת על קבלת הזמנות ל- 4 מערכות Renaissance ברבעון השני של 2014

  • לראשונה הוזמנה מערכת הכוללת את אפליקציית המוח
  • שתיים מהמערכות הוזמנו בארה”ב ושתיים נוספות הוזמנו מחוץ לארה”ב
  • התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של 2014 ידווחו בתחילת חודש אוגוסט 

אורי הדומי, מנכ”ל מזור: “העניין במערכות ה- Renaissanceשל מזור כיום גבוה מאי פעם וצבר ההזמנות שלנו נותר גבוה”

 קיסריה, ישראל – 2 ביולי 2014 – חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מעדכנת היום כי התקבלו הזמנות וסופקו 4 מערכות Renaissance, שתיים מהן בארה”ב ושתיים מחוץ לארה”ב במהלך הרבעון השני, שהסתיים ב-30 ביוני 2014. באחת מארבע המערכות שהוזמנו, הותקנה לראשונה גם אפליקציית המוח.

הודעת מזור הינה בהתאם למדיניות הדיווח המוצהרת של החברה, כפי שנמסרה בדיווחיה, ואשר במסגרתה תדווח מזור עדכון בנושא מספר מערכות ה- Renaissanceשהוזמנו עם סיומו של כל רבעון. החברה תדווח את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2014 בתחילת חודש אוגוסט.

“העניין בקרב רופאים לרכישת מערכת ה-Renaissanceשל מזור כיום גבוה מאי פעם, ומתבסס בעיקר על התוצאות הקליניות המצוינות המושגות באופן עקבי משימוש ב-Renaissance. כתוצאה מכך, צבר ההזמנות של מזור נותר גבוה”, מסר אורי הדומי, מנכ”ל מזור רובוטיקה. “הזמנתה והתקנתה של מערכת Renaissance ראשונה עם אפליקציית המוח בבית חולים ראשון בארה”ב מהווה אבן דרך חדשה למזור. אפליקציית המוח צוברת עניין עבור לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. במהלך הרבעון עמדנו בפני תהליכי אישור מנהליים לקבלת הזמנות עבור מערכת ה-Renaissance, על ידי לקוחות פוטנציאליים נוספים. אנחנו מצפים כעת כי הזמנות נוספות אלו יתקבלו במהלך המחצית השנייה של השנה”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות