חדשות היום

חברת LG מעניקה הצצה לשעון LG G Watch R החדש

השעון מבוסס על מערכת האנדרואיד למוצרים לבישים ובעל מסך עגול בטכנולוגיית P-OLED

בהמשך להשקה ביוני של אחד מהמוצרים הלבישים הראשונים מבוססי מערכת אנדרואיד, ענקית הטכנולוגיה מקוריאה, LG , מרחיבה במהירות את קו המוצרים הלביש שלה, ומציגה את שעון ה-G  בתערוכת “IFA” שתיערך שבוע הבא בברלין. שעון ה- LG G Watch R יהיה הפריט הלביש הראשון בעולם שהתצוגה שלו כולה עשויה מטכנולוגית מעגל פלסטי OLED (P-OLED). זהו המאפיין הבולט ביותר של השעון שמאפשר לצפות בצג העגול שלו בצורה ברורה אפילו תחת אור השמש ומקנה לו ראות מעולה מכל זווית אפשרית.

שעון LG G Watch R מציע 4 ג’יגה של אחסון מידע, זיכרון של 512 מגה ובטרייה עמידה של mAh410. הוא יעבוד ללא מאמץ עם כל האפליקציות הזמינות בחנות גוגל והוא אף יוכל לעבוד עד 30 דקות בעומק של מטר מתחת למים.

שעון ה- LG G Watch R מספק את כל האינפורמציה הרלוונטית על ידי התראות קוליות. בעזרת האפליקציה המתאימה של LG  המשתמשים גם יכולים לשמוע את פעימות הלב שלהם וזאת בעזרת חיישן שמוטבע בשעון.

נוסף על כל אלו, ההתראות החכמות בשעון מספקות למשתמשים תזכורות על שיחות שלא נענו, הודעות, פגישות, אירועים ואף את תחזית מזג האוויר.

עם אלגנטיות אמנותית, מתגאה שעון ה- LG G Watch R באסתטיקה מעודנת המזכירה שעונים מסורתיים. שעון האנדרואיד הלביש מעוצב באלגנטיות ובעל קימורים קלאסיים העטופים במסגרת חזקה ועמידה ממתכת נירוסטה מותאמת, הנושאת מספר שעונים נגישים עם תצוגת מגע פשוטה להפעלה. הוא בעל רצועת עור בעובי 22מ”מ הניתנת להחלפה ומקנה לו מראה אסתטי של יוקרה מודרנית.

“בשנה בה קיים המחשוב הלביש, שמנו לב שהוא בקטגוריה שלא ניתנת להשוואה לטלפונים חכמים וטאבלטים”, אמר ד”ר ג’ונג–סאוק פארק, נשיא ומנכ”ל חברת התקשורת והסלולארי LG. “מוצרים לבישים הם גם אביזרי אופנה, וצרכנים יירצו יותר מאפשרות אחת לבחירה. לכן אנחנו רוצים להתאים את העיצוב המודרני של שעון ה- Gהמקורי עם המראה הקלאסי של שעון ה LG G Watch R כך שהלקוחות ייהנו מכל אחת מהאפשרויות”.

שעון ה-LG G Watch R יהיה זמין בשווקי מפתח בתחילת הרבעון הרביעי של 2014. מחיריו ופרטים מלאים יוכרזו בעת ההשקה. מבקרים בתערוכה IFA בברלין יוכלו לראות את שעון ה- LG G Watch R מקרוב באולם 11.2 בין 5-10 ספטמבר.

מפרט:
ערכת שבבים: 1.2GHzSnapdragon ™ Qualcomm® 400
תצוגה: תצוגת P-OLED 1.3 אינץ (320 x 320)
זיכרון: 4GBeMMC / 512MBRAM
סוללה: 410mAh
מערכת הפעלה: אנדרויד ™
(תואם לטלפונים חכמים פועלים 4.3 אנדרואיד ומעלה)
חיישנים: 9-ציר (ג’יירו / Accelerometer / מצפן), ברומטר, PPG
צבע: שחור
אחר: אבק ועמיד במים (IP67)

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות