חדשות היום

גילת השיקה טרמינל היברידי מהפכני, המשלב תקשורת לוויינית וסלולרית

SkyEdge II-c Libra מאפשר למפעילי רשתות סלולריות, למנף את התשתית הקיימת שלהם לאספקת שירותי תקשורת נייחים ואמינים בפס רחב, מבלי לייצר עומסים ברשת

פתח תקווה, ישראל,  12 בנובמבר, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הציגה היום את החידוש העדכני שלה – SkyEdge II-c Libra – טרמינל תקשורת היברידי, לווייני-סלולרי. טרמינל ה -Libra פותח במטרה לאפשר למפעילי רשתות סלולריות (MNO), להרחיב את טווח שירותי התקשורת בפס רחב שלהם, מעבר למגבלות התשתית הסלולרית או ה-DSL הקיימת. הפתרון אף מאפשר לספקי שירותי תקשורת לוויינית למנויים ביתיים (DTH), להעשיר את מגוון השירותים שלהם, באמצעות השקת שירותי תקשורת בפס רחב.

ה- Libra של גילת הינו מוצר מהפכני,  המאפשר שימוש בנתבים לווייניים, היכן שלא ניתן היה לעשות זאת קודם לכן. “באמצעות שילוב בין הטכנולוגיות הלווייניות והסלולריות המתקדמות ביותר, Libra מאפשר למפעילי רשתות סלולריות להרחיב את כר פעילותם ולספק שירותי אינטרנט בפס רחב למנויים ביתיים, באזורים בהם ניתן כרגע שירות לא מספק”, אמר ארז ענתבי, מנכ”ל גילת.

הטרמינל הלווייני-סלולרי ההיברידי Libra, מאפשר הן למפעילי רשתות סלולריות והן לספקי DTH, להרחיב את עסקיהם באמצעות ניצול מירבי של התשתיות הקיימות. מפעילי רשתות סלולריות יכולים ליהנות מגידול בהכנסה הממוצעת פר-מנוי (ARPU) ולהקטין את נטישת הלקוחות מבלי לייצר עומס ברשתות. ספקי DTH יכולים להרחיב בקלות את הפורטפוליו שלהם, על-ידי הוספת שירות אינטרנט-עד-הבית, באמצעות שימוש בקו תקשורת חוזר על בסיס רשת סלולרית.

טרמינל ה- Libra מנצל את התכונות הא-סימטריות של תעבורת תקשורת בפס רחב בסביבה הביתית, ומאפשר הורדת נתונים מרובה באמצעות תשתית לוויינית, המשפרת משמעותית את מהירויות ההורדה, עד 20 מגה-ביט לשנייה. מכיוון שנתיב העלאת המידע, מהמשתמש הסופי אל רשת האינטרנט (Upload), מצריך רוחב פס נמוך בהרבה, Libra שולח תעבורה מופחתת זו דרך הערוץ הקיים ברשת הסלולרית של המפעיל.

בנוסף לנתב הלוויני –סלולרי, הטרמינל ההיברידי Libra, כולל גם אנטנה סטנדרטית לקליטה בלבד ומסנן רעשים (LNB – Low-Noise Block converter) ומגיע עם אופציה להתקנה עצמית, המאפשרת חסכון בהוצאות הקשורות להתקנה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות