חדשות היום

CSR ולנובו פיתחו את שלט הטלוויזיה הראשון עם מאפייני בלוטות’ חכם מלאים

הפתרון המקיף של CSR מאפשר למשתמשים לנווט בקלות בתוכן, לגלוש ברשת ולשחק משחקים במסכי הטלוויזיה החכמה של לנובו, באמצעות קול, תנועה ומחוות גוף

חברת ההייטק CSR, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה, המחזיקה ב- CSR ישראל, מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של החברה, הכריזה כי הצטרפה לחברת לנובו כדי ליצור את הטלוויזיות החכמות S9 ו- S52, הראשונות בעולם, עם שלטי בלוטות’ חכם מלאים. השלטים, אשר זמינים כעת בסין, אינם רק בעלי צריכת אנרגיה נמוכה, אלא גם בעלי תגובתיות מוגברת, ההופכת את השליטה בתוכן לחוויה ידידותית למשתמש.

השלט המבוסס על טכנולוגיית CSR8510 ו-CSR1011, המהווה חלק ממשפחת ה- ®CSR µEnergy, תוכנן כך שיאפשר למשתמש לנצל את יתרונות השליטה הקולית, בשילוב של ניווט בתנועה וזיהוי מחוות. הפתרון המקיף מאפשר למשתמשים לנווט בקלות יתרה בתוכן, לגלוש ברשת ולשחק משחקים במסכי הטלוויזיה החכמה של לנובו.

“הפלטפורמות הגמישות לבלוטות’ חכם של CSR מבטיחות כי לקוחותינו יוכלו לנווט בין המסכים בדרכים חדשות ומשופרות, כגון זיהוי קולי או מחוות גוף”, אמר קי וויי, מנהל פיתוח טלוויזיות חכמות בלנובו. “הפתרון המקיף של CSR הוטמע בקלות וזרז את יציאתנו לשוק. פתרון זה גם מציע יכולות אשר שלט מודרני לטלוויזיה חכמה זקוק להן, ומספק ביצועים טובים בהרבה, מבחינת התגובתיות וצריכת האנרגיה, בהשוואה לכל טכנולוגיה זוללת אנרגיה אחרת, כגון: Wi-Fi למשל.”

פלטפורמת השליטה החכמה של CSR מאפשרת לשלט “להתעורר” ולהתחבר לטלוויזיה בלחיצת כפתור. בכל תרחישי השימוש, צריכת הזרם הנמוך, שמציע הבלוטות’ החכם, באה לידי ביטוי בחיי סוללה ארוכים פי כמה מאשר בשלטים המבוססים על טכנולוגיות אחרות. בנוסף, הטכנולוגיה של CSR מאפשרת ל’עכבר אוויר’, ו’לקול על גבי בלוטות’ חכם’, להציג תגובתיות גבוהה מאד.

“לטלוויזיות חכמות, המשנות את הדרך בה הצופים מנהלים תוכן בטלוויזיות שלהם, יש פוטנציאל צמיחה עצום. יחד עם זה, עד כה, שלטים מסורתיים לא הצליחו לעמוד בקצב הפיתוח המהיר של התוכן”, אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא בכיר, קבוצה עסקית, CSR. “CSR שמחה לעבוד בצורה הדוקה עם לנובו על טלוויזיות ה- Ultra High Definition. אנו מספקים בידול נוסף למוצרי לנובו, דרך יצירת חווית משתמש חדשה באמצעות שלט חכם המנצל את מלוא היתרונות הטמונים בפלטפורמת השליטה החכמה של CSR.”

למידע נוסף אודות פיתוח שלטים באמצעות פלטפורמת CSR µEnergy הקליקו כאן.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות