מזור רובוטיקה מדווחת על קבלת הזמנות לרכישת שלוש מערכות Renaissance® באסיה

מזור רובוטיקה מדווחת על קבלת הזמנות לרכישת שלוש מערכות החברה קיבלה הזמנה לרכישת שתי מערכות בסין והזמנה לרכישת מערכת נוספת בטייוואן

קיסריה, ישראל – 9 בדצמבר 2014 – חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, הודיעה היום על קבלת הזמנות לרכישת שתי מערכות Renaissance מחברת Cicel (Beijing) Science & Technology CO.- המפיצה את מוצריה בסין. מערכות אלו הינן הראשונות הנמכרות בשוק הסיני מאז קיבלה מזור בספטמבר 2014, את אישור מנהל המזון והתרופות הסיני (CFDA) לשיווק מערכת ה- Renaissance בסין.

בנוסף, קיבלה מזור הזמנה לרכישת מערכת Renaissance אחת מחברת Pinnaclemed – המפיצה את מוצריה בטייוואן בכפוף למספר תנאים בהזמנה. המערכת מיועדת להתקנה בבית חולים לניתוחי עמוד שידרה חדש בטייוואן. זו מערכת ה-Renaissance השלישית הנרכשת על ידי Pinnaclemed.

“כניסתנו למכירות בשוק הסיני מהווה הישג מהותי עבור מזור, אשר מרחיבה את נוכחותנו באזור המתאפיין בצמיחה המהירה ביותר במכירותRenaissance מחוץ לשוק האמריקאי. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם המפיץ שלנו בסין על מנת להעלות את המודעות ל- Renaissance ברחבי המדינה ולהדגים את יתרונות המערכת בקרב מוסדות רפואיים מובילים. הזמנה לרכישת מערכת שלישית בטייוואן משמעותית עבורנו, לאור העובדה ששתי המערכות המותקנות, נכון להיום, מתאפיינות בשיעורי שימוש מהגבוהים ביותר. הדבר משקף את רמת הביטחון של הרופאים המנתחים במערכת, רמת הביצועים של המערכת ויתרונותיה עבור המטופלים”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור.

הכרזה זו נעשתה בהתאם למדיניות פרסום ההודעות של מזור, אשר על פיה מדווחת החברה על כל מכירה של מערכת שהינה בעלת השפעה מהותית על עסקי החברה, דוגמת חדירה לשווקים חדשים, הסכמים עם מוסדות אקדמיים וחוזים בפריסה ארצית.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות