סמסונג אלקטרוניקס זכתה ב-80 פרסים בתערוכתCES 2015

תואר החברה הטובה ביותר בחדשנות ו-31 ציונים לשבח בבידור ביתי משקפים את הישגיה של סמסונג בחדשנות עיצובית וטכנולוגית המובילה את התעשייה בכל הקטגוריות

סמסונג אלקטרוניקס, מובילת השוק וחברה חדשנית עטורת פרסים בתחומי מוצרי הצריכה האלקטרוניים, מוליכים למחצה ומוצרי תקשורת, הודיע היום על זכייתה ב-80 פרסים יוקרתיים בתחרות פרסי החדשנות בתערוכה למוצרי צריכה אלקטרוניים (CES) 2015. CES היא התערוכה הגדולה בעולם למוצרי צריכה אלקטרוניים והיא נערכת מדי שנה על-ידי האגודה למוצרי צריכה אלקטרוניים (CEA) אשר העניקה לסמסונג פרסים יוקרתיים, בהם 76 פרסים בשנה שעברה.

בין שאר הפרסים שבהם זכתה ב-CES 2015, סמסונג זכתה להכרה בפרס החברה החדשנית הטובה ביותר, 31 ציונים לשבח על מוצרי בידור ביתי ופרסים אחרים על טכנולוגיות מקושרות לבית. המוצרים המשתתפים בתחרות החדשנות של CES עומדים לשיפוטם של שופטים בלתי תלויים ונחשבים בתעשייה, בהם מעצבים תעשייתיים, מהנדסים, ועיתונאים המביעים הכרה בעיצוב והנדסה יוצאי דופן במוצרי צריכה אלקטרוניים מתוחכמים ב-28 קטגוריות.

אמצעי תקשורת וארגונים תעשייתיים מובילים המשתתפים באירוע העניקו אף הם פרסים המפנים את אור הזרקורים לטכנולוגיה של סמסונג מבין עשרות אלפי מוצרים חדשים המוכרזים באירוע שנתי זה.

“סמסונג ממשיכה להתמקד בראש ובראשונה בצרכן עם מוצרים ושירותים פורצי דרך וברמה עולמית במגוון קטגוריות,” אמר Gregory Lee, נשיא ומנכ”ל סמסונג אלקטרוניקה צפון אמריקה. “אנו גאים בכך שה-CEA והתעשייה ממשיכות להכיר במחויבות שלנו לספק ערך חדש לחייהם של בני אדם עם טכנולוגיות יוצאות דופן של הדור הבא המחוללות מהפך בדרך שבה אנו חיים.”

המוצרים זוכי הפרסים של סמסונג מייצגים את רוחב היריעה של קו מוצרי סמסונג, הכולל טלוויזיות, מערכות תיאטרון ביתית, טלפונים ניידים, מחשבי טבלט, מכשירי חשמל ביתיים, תוכנה ורכיבי מחשבים.

בין הפרסים ניתן למנות:

  • טלוויזיה JS9500אשר קיבלה יותר משמונה פרסים, לרבות פרס של Ubergizmo לטלוויזיה הטובה ביותר ב-CES, פרס הטלוויזיה הטובה ביותר ב-CES 2015 מטעם Digital Trends ופרס בחירת העורכים ב-CES 2015 מטעם Reviewed.com.
  • טלוויזיה UN105S9B “1-5, טלוויזיית ה-SUHD הקעורה הראשונה והגדולה בעולם זכתה בפרס החדשנות הטובה ביותר בצגי וידיאו ב-CES 2015.
  • מכונת הכביסה Active Wash של סמסונג זכתה בשלושה פרסים, לרבות פרס Top Tech של Digital Trends לתערוכת CES 2015 ופרס בחירת העורכים של Reviewed.com.
  • תנורFlex Duo Dual Door Range של סמסונג גרף שלושה פרסים, לרבות פרס החדשנות הבינלאומית הטובה ביותר ב-CES, פרס בחירת העורכים של Reviewed.com והבחירה הטובה ביותר ב-CES מטעם Techlicious.
  • כונן SSD T1של סמסונג זכה בשמונה פרסים לרבות פרס התקן האחסון הטוב ביותר ב-CES מטעם PC Magazine, פרס בחירת העורכים של Reviewed.com ופרס הבחירה הטובה ביותר ב-CES מטעם Techlicious .
  • המחשב הנייד ATIV Book 9 של סמסונג קיבל ארבעה פרסים, לרבות פרס Top Tech of CES 2015 של Digital Trend, תואר המחשב הנייד הטוב ביותר ב-CES-2015 מטעם Pocket-Lint, פרס החדשנות הטובה ביותר מטעם Tech Times ובפרס הבחירה הטובה ביותר ב-CES מטעם Windows Central.
  • טלפון SmartThings של סמסונג זכה בפרס בחירת העורכים ל-CES 2015 מטעם Reviewed.com.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות