חדשות היום

אפלייד מטיריאלס מדווחת על תוצאות רבעון ראשון לשנת 2015 – רשמה גידול במכירות וברווח התפעולי

אפלייד מטיריאלס, ענקית הציוד לתעשיית השבבים, מודיעה על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2015 :

רשמה גידול של8 אחוזים במכירות לעומת השנה שעברה ועלייה של 18 אחוזים ברווח התפעולי

החטיבה הישראלית, העוסקת בפיתוח, ייצור והטמעה של מוצרי בקרת איכות לתהליכי ייצור המוליכים למחצה, ממשיכה לגייס עשרות עובדים

עיקרי התוצאות לרבעון הראשון של 2015:

  • המכירות נטו ברבעון הראשון הסתכמו ב-2.36 מיליארד דולר, גידול של 8% בהשוואה לשנה שעברה הודות לעסקי השירותים הגלובליים והצגים של החברה
  • הרווח התפעולי המתואם שלא לפי GAAP ברבעון הראשון הסתכם ב-447 מיליון דולר, גידול של 18% בהשוואה לשנה שעברה
  • הרווח המתואם למניה שלא לפי GAAP ברבעון הראשון הסתכם ב-0.27 דולר, גידול של 17% לעומת אשתקד. הרווח למניה לפי GAAP 0.28 דולר, גידול של 33% משנה לשנה

אפלייד מטיריאלס (Nasdaq:AMAT), מובילה עולמית בפתרונות ייצור לתעשיות המוליכים למחצה, צגים ומערכות סולאריות, מדווחת על תוצאותיה ל – Q1/2015:

ההזמנות ברבעון הראשון הסתכמו ב-2.27 מיליארד דולר, גידול של אחוז אחד מהרבעון הקודם וירידה של אחוז באחד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המכירות נטו הסתכמו ב-2.36 מיליארד דולר, גידול של 4 אחוזים לעומת הרבעון הקודם ושל 8 אחוזים משנה לשנה.

על בסיס מתואם שלא לפי GAAP דיווחה החברה על רווח גולמי של 42.3 אחוזים, רווח תפעולי של 447 מיליון דולר ורווח נקי של 338 מיליון דולר או 0.27 דולר למניה מדוללת.

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ”ל אפלייד מטיריאלס, מסר עם פרסום התוצאות:

“שינויים טכנולוגיים חשובים בתעשיות המוליכים למחצה והצגים יוצרים הזדמנויות צמיחה חדשות למוצרי ושירותי הנדסת החומרים המדויקים של אפלייד. בזכות המיקוד ויכולות הביצוע שלנו אנו מתקדמים לקראת השגת יעדינו האסטרטגיים ארוכי הטווח. ההתקדמות הזו תואץ עם השלמת המיזוג המתוכנן עם טוקיו אלקטרון”.

במהלך הדיווח הרבעוני של התוצאות, דיקרסון התייחס להזדמנויות הצמיחה ב-2015 של טכנולוגיית ה-ebeam ,אותה מובילה החטיבה הישראלית, וציין שתחום זה מהווה הזדמנות חשובה עבור החברה בשל גידולו המהיר.

אפלייד ישראל ממשיכה לצמוח וגייסה עשרות עובדים ברבעון הראשון של השנה. החברה מתכוונת לגייס עוד עשרות עובדים ברבעון הקרוב, בעיקר בתחומי התוכנה, הפיסיקה וההנדסה.

תחזית עסקית

אפלייד מטריאלס צופה כי ברבעון השני של 2015 יסתכמו המכירות נטו בסכום זהה או יעלו בכמה נקודות האחוז בהשוואה לרבעון הקודם. הרווח המתואם למניה על בסיס מדולל צפוי להיות בטווח של 0.26 דולר עד 0.30 דולר.

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות