חדשות היום

מוטורולה סולושנס רוכשת את Emergency CallWorks

הרכישה תאפשר למוטורולה סלושנס לשלב פתרון תוכנה מבוסס ענן במוקדי חירום טלפוניים

מוטורוה סולושנס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת ליישומים קריטיים לגופי ביטחון הציבור ולקוחות מסחריים, הודיעה על רכישת Emergency CallWorks, חברה פרטית מובילה בתחום התוכנה למוקדי חירום טלפוניים (בארה”ב: 911). פרטי העסקה לא נמסרו.

הפתרון של Emergency CallWorks מאפשר לגופים כמו משטרה, מכבי אש ומד”א לנהל בצורה טובה יותר אירועים קריטיים באמצעות זרימה של יותר מידע מהציבור דרך המוקד הטלפוני למרכזי הפיקוד ומשם לצוותים בשטח. הצגת מידע המשקף את המצב בשטח יכול לשפר הן את ביטחון הציבור והן את ביטחון צוותי החרום בשטח.

בוב צ’אסלר, סגן נשיא מוטורולה סולושנס: “יכולות חכמות בתחום בטחון הציבור מתחילות בניתוב מדויק של קריאות החירום הטלפוניות של הציבור. הפתרון של Emergency CallWorks מספק את גרסת הדור הבא המתקדמת של מוקדים טלפוניים שיחרגו משיחות קוליות בלבד ויאפשרו עיבוד ושילוב מידע מולטימדיה לתוך השיחה. ארכיטקטורת הדפדפן לתחנות עבודה מבטלת את הצורך בחומרה קניינית בתחום המוקדים הטלפוניים, מפשטת את התפעול ומאפשרת יישום יעיל, כולל ניהול ושירות מרחוק, הטמעת תכונות חדשות מרחוק ועוד”.

חברת Emergency CallWorks נוסדה בשנת 2006 והמטה שלה שוכן בבירמינגהאם, אלבמה. החברה מתמודדת עם כמה מהאתגרים הקשים ביותר בתחום ביטחון הציבור באמצעות פתרון חלוצי למיזוג כל תעבורת התקשורת במוקדי חירום טלפונים בפתרון תוכנה פשוט. ניתן להתקין את התוכנה או כיישום בשרת מקומי או בשרתים מרוחקים כשירות ענן. פתרון זה הענן מאפשר גמישו במספר המשתמשים גם ביחידה קטנה לביטחון הציבור וכן גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחיר ידוע מראש.

הרכישה של Emergency CallWorks על ידי מוטורולה סולושנס מתבצעת כמרכיב באסטרטגיה שלה לקדם את תחום התקשורת הקריטית באמצעות קישור גופי חירום ולקוחות מסחריים עם נתוני זמן אמת ותובנות ברמה גבוהה מבעבר. מוטורולה סולושנס ממשיכה לספק יכולות שליטה ובקרה שמאפשרות לגופי החירום להתמקד במשימה ולא בטכנולוגיה. החברה תמשיך לספק באמצעות שותפיה פתרונות למוקדי חירום טלפוניים מבוססי חומרה, ללקוחות שיעדיפו פתרון זה. הרכישה תספק ללקוחות מוטורולה סולושנס חלופה נוספת לפיתוח מוקדי השליטה שלהם ולהכין את הדור הבא של מוקדי החירום הטלפוניים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות