סיוה מציגה את מעבד הצילום המתקדם ביותר עבור סמארטפונים ומערכות נהיגה חכמות

מעבד ה-XM4 החדש מאפשר צילומי תלת-מימד, זיהוי עצמים ויישומי מציאות מדומה

(הרצליה, 25 בפברואר 2015) חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הציגה היום את מעבד התמונה והצילום החדש CEVA-XM4, המיועד לסמארטפונים, טאבלטים, מערכות נהיגה חכמות, מערכות אבטחה ומעקב, וכן יישומי מציאות מדומה. המעבד החדש צפוי להשתלב גם במצלמות אקסטרים, ובשילוט אלקטרוני מתקדם.

מעבד ה-XM4 שפיתחה סיוה תומך במגוון רחב של יישומי צילום תמונה ו-וידאו. בין השאר, הוא מאפשר ייצוב תמונה דיגיטלי, פוקוס רב מוקדי, זום, רזולוציה גבוהה במיוחד, הפחתת רעשים ושיפור הצילום בתנאי אור נמוכים. המעבד תומך גם בצילום וסריקת תלת-מימד, ומאפשר ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות רשתות נוירונים המדמות את פעילות המוח.

זמן סוללה ארוך פי 10

בהשוואה למעבד המולטימדיה הקודם של סיוה, MM3101, מציע ה-XM4 שיפור של עד פי 8 בביצועים, וחסכון של כ-35% בצריכת הסוללה. בהשוואה למעבדים הגרפיים המתקדמים ביותר היום, המעבד החדש של סיוה מבצע פעולות איתור וזיהוי עצמים תוך חסכון של כ-90% בצריכת ההספק. בנוסף, המעבד עצמו קטן בהשוואה למעבדים גרפיים אחרים, ותופס כ-5% בלבד משטח החומרה של מעבדים אלה.

הביצועים הטובים ביותר

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: “מעבד CEVA-XM4 החדש הוא צעד ענק לקראת יישומי צילום חכמים תוך הקפדה על זמן הסוללה. המעבד מבוסס על הניסיון הרב שצברנו בתחום עיבוד התמונה במגוון שווקים, החל מסמארטפונים וטאבלטים ועד מערכות מעקב ונהיגה חכמות. במבחני ביצוע שנערכו ביחס לעלות השבב וצריכת ההספק שלו, המעבד של סיוה עקף משמעותית כל פתרון אחר בתחום עיבוד התמונה, בהם מעבדים גרפיים מובילים בשוק”.

סיוה תציג את מעבד ה-XM4 החדש בתערוכת הסלולר השנתית, שתתקיים בשבוע הבא בברצלונה. במקביל, תציג החברה טכנולוגיות חדשניות בתחומי הקול והאודיו, התקשורת והקישוריות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות