חדשות היום

חב’ Vonage רוכשת את ספקית שירותי התקשורת SimpleSignal ב-25,250,000 דולר

 

חברת Vonage, ספקית מומחית לשירותי תקשורת בענן עבור השוק הצרכני והעסקי, בכל הקשור להתקנים מחוברים, הודיעה על רכישתה של חברת SimpleSignal, ספקית מובילה לתקשורת UCaas (שירותי תקשורת אחודה) ופתרונות שת”פ לעסקים קטנים ובינוניים. סך הרכישה הינו 25,250,000 דולר (עשרים וחמישה מיליון ומאתיים וחמישים אלף דולר).

“רכישת SimpleSignal מעמיקה את חדירתה של Vonage לתחום ה-UCaaS וממחישה את מחוייבותה לביצוע אסטרטגיית הצמיחה האורגנית והאי-אורגנית שלנו בתחום”, אמר Alan Masarek, מנכ”ל Vonage, שאך לאחרונה סיים ביקור עבודה במרכז המחקר והפיתוח הישראלי ברעננה. “SimpleSignal היא השלמה טבעית לעסקי ה- UCaaS המתרחבים של Vonage. לחברה רקורד מוכח במתן פתרונות עשירים בתכונות, כאלה הנדרשים על ידי עסקים קטנים ובינוניים-גדולים, כמו גם ערוץ חזק, שותפויות אסטרטגיות, ופלטפורמת טכנולוגיה אחודה. הרכישה ממצבת את Vonage כמובילה ברורה בתחום התקשורת המאוחדת”, הוסיף Masarek.

SimpleSignal מציעה מגוון רחב של שירותי קול, וידאו, נייד ויישום המספק מענה לצרכים המתפתחים של עסקים קטנים ובינוניים. עפ”י תפיסתה של Vonage בקטגוריה זו נכללים עסקים עם 1 עד 1,000 עובדים. SimpleSignal משתמשת בפלטפורמה של BroadWorks Broadsoft כדי לספק רכיב VoIP בפתרונות תקשורת המאוחדת. זוהי פלטפורמה מבוססת Broadsoft, המצוייה כבר בשימוש על ידי Vonage, וכתוצאה מכך קלות האינטגרציה עבור לקוחותיה, אינה מוטלת בספק.

נציין כי SimpleSignal מוכרת את פתרוניה בעיקר באמצעות רשת ארצית של שותפי ערוצים עקיפים. נוכחות ערוץ משופר זה מרחיבה משמעותית את כיסוי השוק החזק ממילא של Vonage. ל- SimpleSignal יש בסיס חזק של 1,600 לקוחות ושותפים והיא מספקת פתרונות אמינים ברמת ספק ברשת MPLS.

Vonage שילמה תמורה כוללת בסך של של 25,250,000 $ לSimpleSignal-, תמורת הרכישה. התשלום מורכב מכ -20 מיליון דולרים במזומן וכ -1.1 מיליון דולר במניות רגילות של Vonage המייצגים 5 מיליון דולרים, כפופים להתאמות סגירה מקובלות והסדרי נאמנות שיפוי. מחיר רכישה זה הוא כ -1.5 פעמים מהכנסותיה המוערכות של SimpleSignal לשנת 2015.

העסקה צפויה להיסגר בתוך כמה שבועות הקרובים ולא דורשת אישורים רגולטוריים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות