חדשות היום

DSPG תספק שבבי בית חכם ל-MitraStar הטייוואנית

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום על הסכם לאספקת שבבי ULE/DECT ליצרנית נתבי התקשורת הטייוואנית MitraStar Technology. שבב זה יאפשר לספקי תקשורת הנמנים עם לקוחותיה של MitraStar, להציע למנויים יישומי בית חכם ו-IoT באמצעות נתב התקשורת הביתי, לצד טלפוניה באיכות HD.

DSPG הציגה השבוע בתערוכת הסלולר בברצלונה את שבב ה-ULE, המאפשר יישומי בית חכם ו-IoT בתדר הטלפוניה האלחוטית, תוך צריכת הספק נמוכה במיוחד התורמת לחיי סוללה ארוכים. לצד יישומים אלה, מאפשר השבב גם הפעלה קולית של הבית החכם.

הפעלה קולית של מכשירים

במסגרת תערוכת הסלולר השנתית, הציגה DSPG גם פתרונות להפעלה קולית מדויקת של סמארטפונים, מכשירים לבישים ויישומי IoT. בנוסף, הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת הפעלת סמארטפונים בעזרת ניתוח מידע אודות תנועות והתנהגות של משתמשים. זאת, באמצעות חיישנים שונים המשולבים במכשירים. כך למשל, הפעלת מצב שקט או רטט בזמן פגישה או ריצה, או שיגור הודעה בזמן מצוקה.

חיי סוללה ארוכים

לצד ההפעלה הקולית המדויקת של מכשירים, הציגה DSPG פתרון המשפר משמעותית את איכות השיחות הקוליות בסלולר. שבב ה-HDClear מצליח לבטל הד אקוסטי ורעשי רקע, ומאפשר שיחה נקייה מרעשים גם בסביבות רועשות במיוחד.  השבב של DSPG מאפשר ליצרנים להוציא את משימות הקול והאודיו מהמעבד המרכזי ובכך לשפר משמעותית את צריכת ההספק של המכשירים ולשמור על חיי סוללה ארוכים יותר.

“תערוכת הסלולר השנתית היא הזדמנות מצוינת להציג את פתרונות עיבוד הקול החכמים החדשים שלנו, המאפשרים איכויות קול ושמע חסרי תקדים עבור סמארטפונים ומכשירים לבישים. המוצרים החדשניים שלנו עבור יישומי IoT ומכשירי סלולר תוכננו כדי לענות על הצורך הגובר בעיבוד קול חכם, חיי סוללה ארוכים והפעלה קולית מיידית של מכשירים”, אמר מנכ”ל DSPG, עופר אליקים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות