חדשות היום

דאסו סיסטמס משיקה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן עבור תחום האקדמיה

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), השיקה את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה לתחום האקדמיה בענן. כעת, יש גם לעולם האקדמי גישה קלה ומאובטחת לאפליקציות בענן עבור תכנון מוצר, ייצור דיגיטלי, סימולציה ריאליסטית ושיתופיות לחדשנות, אשר שינו תהליכי תעשייתיים ברחבי העולם.

כבר שנים מספר שדאסו סיסטמס משתפת פעולה עם אנשי הוראה וסטודנטים במגוון מכונים ותחומי לימוד במטרה ליצור מערך פתרונות גמיש ומותאם אישית, שיאפשר שיתוף פעולה טבעי וקל בין מורים, חוקרים, סטודנטים ומובילי תעשייה, כבסיס לחדשנות חברתית.

בעזרת פלטפורמת 3DEXPERIENCE לאקדמיה בענן של דאסו סיסטמס, יוכלו מורים וסטודנטים לחסוך זמן ולהפחית עומסי עבודה והוצאה לפועל של פרויקטים, תוך שימוש בשיטות הוראה ולימוד חדשניות. זאת נעשה עם ניצול היתרונות הטכניים המגיעים מהענן – קלות התקנה, הפעלה ותחזוקה, כמו גם גישה מאובטחת לנתונים מכל מקום, בכל זמן, על גבי מכשיר אישי של הסטודנט או במחשבי מכון הלימוד – מה שמחסל את הצורך בתשתיות IT מורכבות.

הזמינות הדיסציפלינרית החדשה של הפלטפורמה מאפשרת להרחיב באופן משמעותי את תמיכתה בלימוד, מחקר ובתהליכים ארגוניים הקשורים בתכנון והנדסה, בהנדסת מכונות, בייצור, וכעת גם באדריכלות והנדסה סביבתית.

“הפעלת 3DEXPERIENCE לאקדמיה בענן אורכת פחות משעה”, אמר מיכאל מישו, מדריך בבית הספר הלאומי למערכות תעופה בקנדה, אחד מהנסיינים הראשונים בבדיקה המוקדמת לפלטפורמה בענן.

ממשק המשתמש הידידותי מבוסס-הרשת של פלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן, מסייע למורים לקיים בקלות לימוד מרחוק, קורסים המוניים פתוחים ומקוונים (מה שמכונה MOOC), ואף ליצור תוכניות לימוד בעלות סביבות שיתופיות מקומיות או בינלאומיות. סטודנטים יכולים לפתוח פרויקטים בעת עבודה בקמפוס, להמשיך אותם בבית, ולדון בהם בקהילות מקוונות או לשתף את המסך שלהם עם אחרים. הפלטפורמה בענן מבטיחה כי לסטודנטים תהיה תמיד גישה לגרסה האחרונה של הפרויקט שלהם. בנוסף, מורים יכולים לנטר מרחוק פרויקטים בכל רגע נתון, לנהל בשלות של רעיונות ולהעניק ציונים כאשר הפרויקטים הושלמו.

מעבר ליתרונות אלו, באמצעות הפלטפורמה בענן חומרי לימוד שונים ומקרי בוחן ליישומים ממוקדי תעשיות שונות, הופכים לזמינים תמידית. במקביל, תוכנית הסמכה חדשה מספקת לסטודנטים תעודות שיסייעו להם בחיפוש תעסוקה.

“עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE לאקדמיה בענן, הפתרון המתקדם ביותר לחדשנות מוצרים ופדגוגיה זמין כעת  במרחק קליקים ספורים, כך שאנשי הוראה וסטודנטים אשר מעוניינים לחוות תהליכי הנדסה של מובילי התעשייה ולהעצים את הזדמנויות התעסוקה שלהם בכלכלה הגלובלית, יכולים היום לעשות את בקלות”, אמר פיליפ פורסטייר, סגן נשיא קשרי קהילה בדאסו סיסטמס.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE לאקדמיה בענן מבוססת על תשתית ייעודית אשר יכולה לעבור התאמה כדי לענות על צרכים של מכוני לימוד שונים, בין אם בתי ספר תיכון, מכללות או אוניברסיטאות.

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לקישור:

http://academy.3ds.com/cloud/

תגובות סגורות