חדשות היום

חברת סאנגארד SunGard)) הבינלאומית חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק חלק ממוצריה ושירותיה מול חברת מטריקס לשוק בישראל

סאנגארד, חברת -IT  הפרטית המובילה בעולם בפתרונות מיכון למגזר הפיננסי (עם 13 אלף עובדים ו-16 אלף לקוחות ב- 70 מדינות), ניהלה בשנה האחרונה באמצעות נציגיה בישראל, הגב’ אתי טקש וד”ר איתן לסרי, מו”מ עם לקוחות האינטגרציה המובילים בישראל והחליטה לחתום עם מטריקס מוצרי תוכנה על הסכם שיתף פעולה לשיווק חלק ממוצריה.

במסגרת ההסכם ישיקו הצדדים שירותים חדשים מסאנגארד העולמית, המיועדים למגזר הפיננסי-טכנולוגי בישראל במטרה לסייע לעסקים, למוסדות ולארגונים לקבל מידע עסקי על שווקים ומגמות בתחום הפיננסי לצד שירותים שהוכיחו את יכולותיהם מול חברות וארגונים בסניפי סאנגארד ברחבי העולם. בין הפתרונות המוצעים כעת לקידום מערכות למסחר מקומי ובינלאומי , ניהול סיכונים ויעול תפעולי כמו התאמות נתונים פיננסים.

שתי החברות יקדמו יחד מהלכי שיווק לשירותים המוצעים ואשר הוסכם לקדמם במסגרת זו, ויציעו את השירותים תוך תיאום מלא בין החברות.

אתי טקש, מנכ”לית סאנגארד ישראל, אמרה כי “שיתוף הפעולה שלנו עם מטריקס הוא ראשון בסדרת מוקדי שיתוף פעולה לקידום כלל שירותי סאנגארד למול לקוחות מובילים בשוק בישראל, זהו חלק מתהליך אסטרטגי אותו אנו מיישמים יחד בשנה האחרונה  לחיזוק הקשר מול גורמי הממשל והרגולציה לצד הגברת שיתופי פעולה למול לקוחות פוטנציאלים לשירותי סאנגארד העולמית בישראל, ואנו בטוחים כי שיתוף פעולה זה יאפשר לנו להרחיב ולבסס בהצלחה את פעילותינו בישראל”.

לדברי פוני ארביב מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, “כחברת התוכנה המובילה בישראל ובתחום הבנקאות והפיננסים בפרט, מטריקס שמה לה כמטרה להיות שותפה בשינויים המאתגרים של המערכת הפיננסית בישראל. לשם כך חברה מטריקס לחברת סאנגרד. השילוב של אינטגרטור מקומי חזק עם מובילות טכנולוגית עולמית יאפשר ללקוחותינו להשיג את יעדיהם התפעוליים והעסקיים בצורה הטובה ביותר. פתרונות סאנגארד מספקים מענה מקיף וכולל לצרכים ולאתגרים של החברות בתחום ואנו שמחים להיות שותפים להרחבת פעילותה של סאנגארד בישראל”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות