חדשות היום

אקס ליבריס רוכשת את oMobiel הבריטית המתמחה בפתרונות ניידים לאקדמיה

אקס ליבריס מודיעה היום על הרחבת קו מוצריה באמצעות רכישת oMobiel, ספקית מבריטניה של פתרונות תוכנה ופורטלים ניידים למוסדות השכלה גבוהה המסופקים כשירות (SaaS).

מוצר הדגל של oMobiel, campusM™, מאפשר למוסדות השכלה לספק שירותים ומידע לסטודנטים פוטנציאליים, קיימים ובוגרים כמו גם לקהלים אחרים בקמפוס באמצעות חווית שימוש איכותית. גישה ניידת למידע ושירותים, כפי שמספק campusM היא כיום ציפייה בסיסית של המשתמשים, במיוחד בקרב הדור החדש של סטודנטים המורגלים לשימוש בהתקנים ניידים לכל מטרה.

“הוספת campusM לקו המוצרים שלנו היא צעד טבעי להרחבת היצע השירותים מבוססי הענן של אקס ליבריס למגזר ההשכלה הגבוהה,” אמר מתי שם טוב, נשיא ומנכ”ל אקס ליבריס. “בנוסף למתן כלי התייעלות לספריות וכלים להשגת מידע למשתמשים, נאפשר עתה למוסדות אקדמיים לטפח את מעורבות הסטודנטים בקמפוס באמצעות התקנים ניידים. הרכישה גם תאיץ את פיתוח השירותים החדשניים לספריות ולסטודנטים המשתמשים בהן.”

יו גריפית, מייסד ומנכ”ל oMobiel, שיכהן כעת בתפקיד החדש של סמנכ”ל פתרונות ניידים לקמפוסים באקס ליבריס, אמר, “זהו צעד מרגש ל-oMobiel ולקוחותיה. אקס ליבריס שותפה ללהט שלנו לחדשנות ושביעות רצון הלקוחות ופתרון campusM יפיק תועלת מהנוכחות הבינלאומית של אקס ליבריס, פעולות הענן הרחבות של החברה והסינרגיה עם יחידות עסקיות אחרות באקס ליבריס. האינטגרציה תדרבן את צמיחתו של campusM הן מבחינת פיתוח מוצרים והן בכיסוי השוק.”

campusM מציע למשתמשים חוויה דיגיטלית מתקדמת באמצעות אפליקציות ופורטלי אינטרנט. המידע כולל הודעות על עניינים אקדמיים, מנהלתיים ופעילויות חברתיות בקמפוס, לרבות מערכת שעות, ציונים, מפת הקמפוס, שירותי ספריות ואירועים בקמפוס.

campusM אשר מוטמע באוניברסיטאות רבות בבריטניה וברחבי העולם, משפר את החוויה הכוללת בקמפוס עבור הקהילה האקדמית ומסייע למוסדות השכלה גבוהה המשתמשים בו להתחרות במוסדות מקבילים. campusM ניתן לשילוב במערכות ארגוניות קיימות למתן שירותים מקומיים, לרבות מערכות ניהול למידה, מערכות מידע לסטודנטים ומערכות של ספריות. הכלים הגמישים המובנים בפתרון מאפשרים למוסדות ההשכלה גבוהה להרחיב ולבצע התאמות באפליקציות על מנת להגביר את מעורבות הסטודנטים. בין לקוחות החברה ניתן למנות את London School of Economics and Political Science, אוניברסטית שפילד, הקולג’ המלכותי של לונדון (כולם בבריטניה); אוניברסיטת קנברה (אוסטרליה); אוניברסיטת קייפטאון (דרום אפריקה); HEC פריס (צרפת) וה-Community College של קווינסבורו (ארה”ב).

לאקס ליבריס היסטוריה של חדשנות ומנהיגות והיא משרתת קהל לקוחות גדול של יותר מ-5,500 מוסדות ברחבי העולם. תשתית הענן והתפעול האיתנה של החברה תמנף ותרחיב את טכנולוגיית oMobiel על מנת לספק שירותים מקיפים וחדשניים לקהילת ההשכלה הגבוהה והספריות שהיא מקיפה. הסינרגיה בין אקס ליבריס ל-oMobiel והטכנולוגיות של שתי החברות תספק יתרונות לפיתוח מוצרים משולבים של שתיהן ותיצור לאקס ליבריס הזדמנויות להרחבת עסקיה מעבר לתחום הספריות במגזר ההשכלה הגבוהה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות