חדשות היום

מג’יק מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2015 עם עלייה של 5% ברווח התפעולי Non-GAAP, שהסתכם ב-6.7 מיליון דולר ושיעורו עמד על 16.6%

מג’יק תעשיות תוכנה, המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה עסקית מבוססי מובייל וענן, דיווחה על תוצאותיה הפיננסיות עבור הרבעון הראשון של שנת 2015.

דגשים פיננסיים לרבעון הראשון של 2015

  • הכנסות בסך 40.3 מיליון דולר, בהשוואה ל- 40.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון הושפעו לשלילה מפיחות השקל, היורו והין מול הדולר, בשיעור של 13%, 18% ו- 16% בהתאמה. ללא השפעת הפיחות בשערי המט”ח ביחס לרבעון המקביל אשתקד, הכנסות הרבעון הראשון של 2015 היו מראים עלייה של 5% לשיא של 42.8 מיליון דולר. ההכנסות ברבעון הראשוןשל 2015 אינן כוללות הכנסות מהרכישה האחרונה שהוכרזה בפברואר 2015 והושלמה באפריל 2015.
  • הרווח התפעולי במונחי Non-GAAP עלה ב-%5 ל-6.7 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בניטרול השפעות הפיחות בשערי המטבע כפי שצוין, הרווח התפעולי Non-GAAP, היה משקף צמיחה של %14 ביחס לתקופה מקבילה אשתקד ומסתכם לשיא של 7.3 מיליון דולר. שיעור הרווח התפעולי, Non-GAAP, עלה ב- 100 נקודות בסיס ל- 16.6%, עלייה בהשוואה לשיעור של 15.6% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ירד ל- 5.8 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
  • הרווח הנקי Non-GAAP גדל ב-%5 ל-5.2 מיליון דולר, או 12 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה ל- 5.0 מיליון דולר או 12 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד. בניטרול השפעות הפיחות בשערי המט”ח כאמור לעיל ושחיקה בהיקף של 900 אלף דולר של יתרות כספיות הנקובות בעיקר ביורו, ביין ובשקל, הרווח הנקי Non-GAAP היה משקף עלייה של %23 ביחס לתקופה מקבילה אשתקד ומסתכם בשיא של 6.1 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא. הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2015 ירד ל- 4.3 מיליון דולר בהשוואה ל- 4.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
  • תזרים המזומנים מפעילות עסקית הסתכם בכ – 9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2015.
  • במהלך הרבעון, בהתאם למדיניות הדיבידנד החצי שנתית, מג’יק חילקה דיבידנד של 8.1 סנט למניה (3.6 מיליון דולר בסה”כ) בגין תוצאות החברה במחצית השנייה של 2014. נכון ל- 31 במרץ 2015, קופת המזומנים של החברה הסתכמה ב- 88.5 מיליון דולר.

הערות ההנהלה

גיא ברנשטיין, מנכ”ל : “אנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף, עם עלייה ברווח התפעולי במונחי Non-GAAP, ובשיעורו, אשר משקף את המינוף החזק של המודל העסקי שלנו. לולא השפעת שערי המט”ח היינו מדווחים על רבעון שיא ברווח התפעולי ובשיעורו. מכירות רישיונות התוכנה היו חזקות בכל הטריטוריות, והן משקפות עלייה בביקוש למוצרינו. אנו ממשיכים להשקיע במוצרי החברה על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לרבות in-memory computing, HTML5 ומובייל”.

“אנו בטוחים באסטרטגיית הצמיחה שלנו, וממשיכים להתמקד בצמיחה רווחית ובשיפור מיצובנו באמצעות רכישות אסטרטגיות. אנו ממשיכים לפעול ליצירת ערך לטווח ארוך עבור בעלי המניות שלנו. “.

מג’יק מדווחת על תחזית הכנסות שנתית לשנת 2015:

הכנסות בטווח של 166-173 מליון דולר עבור שנת 2015, בהתאם לשערי המט”ח הנוכחיים. תחזית זו, על בסיס שערי מט”ח של שנת 2014, משקפת הכנסות בטווח של 175-182 מיליון דולר לשנת 2015, ואת צפי ההנהלה לצמיחה ריאלית בטווח של 7%-11%.

שיחת ועידה

הנהלת החברה תארח שיחת ועידה היום, ה – 11.5.15, בשעה 17:00 (שעון ישראל). בשיחה תסקור הנהלת החברה את תוצאותיה ותהיה זמינה לשאלות מהמשקיעים. על מנת להשתתף בשיחה יש להתקשר 10 דקות לפני תחילתה לטלפון: 03-9180609 (מספר מקומי).

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR

Non-GAAP Financial Measures

This release includes non-GAAP operating income, net income, basic and diluted earnings per share and other non-GAAP financial measures. These non-GAAP measures exclude the following items:

  • Amortization of purchased intangible assets;
  • In-process research and development capitalization and amortization;
  • Equity-based compensation expense;
  • Change in valuation of contingent consideration; and
  • The related tax effects of the above items.

Summary of Non-GAAP Financial Information

U.S. Dollars in thousands, except per share amounts

 

Magic Software’s management believes that the presentation of non-GAAP measures provides useful information to investors and management regarding financial and business trends relating to the Company’s financial condition and results of operations as well as the net amount of cash generated by its business operations after taking into account capital spending required to maintain or expand the business.

These non-GAAP financial measures are not in accordance with, or an alternative for, generally accepted accounting principles and may be different from non-GAAP financial measures used by other companies. In addition, these non-GAAP financial measures are not based on any comprehensive set of accounting rules or principles. Magic Software believes that non-GAAP financial measures have limitations in that they do not reflect all of the amounts associated with Magic Software’s results of operations as determined in accordance with GAAP and that these measures should only be used to evaluate Magic Software’s results of operations in conjunction with the corresponding GAAP measures.

Please refer to the Reconciliation of Selected Financial Metrics from GAAP to Non-GAAP tables below.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות