חדשות היום

דאסו סיסטמס מביאה את אפליקצית עיצוב שלה למזרח

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, וחברת הקמעונאות הסינית BDHOME, המספקת מוצרים לעיצוב חדשני וחסכוני לבית, הכריזו על שיתוף פעולה אשר יביא למהפך בתעשיית עיצוב הפנים בסין, באמצעות חווית לקוח ייחודית שתכניס את אולם התצוגה לתוך הבית.

שתי החברות יקימו יוזמה משותפת אשר תאיץ את אימוץ פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בשוק הריהוט ועיצוב הפנים הסיני. היוזמה המשותפת תשלב את המומחיות של דאסו סיסטמס בפתרונות המאפשרים שינוי דיגיטלי עם המומחיות של BDHOME בהפעלת מודלים עסקיים יצירתיים שמביאים לשוק הקמעונאי ריהוט ביתי חסכוני, כדי לספק טכנולוגיות 3D אשר ישפרו את חווית אולמות התצוגה באופן משמעותי.

בלב היוזמה החדשה, תפיץ BDHOME את פתרון 3DVIA של דאסו סיסטמס, המספק פתרונות חכמים לתכנון חללים בתלת מימד, בסין, הונג קונג, מקאו וטיוואן. במסגרת היוזמה יפעלו החברות ליצור תוכן, שירותים וחוויות בתלת ממד עבור יצרני ריהוט, כמו למשל ריהוט וירטואלי או קטלוגים עבור חומרים להתאמה אישית, ייצור ודקורציה של ריהוט. לקוחות יוכלו להשתמש באפליקצית עיצוב הפנים האינטרנטית HomeByME מתוך פתרון 3DVIA  כדי לדמות ולהתאים אישית רעיונות בעיצוב פנים הבית או לצורך עיצוב מחדש של פרויקטים בתלת מימד. באופן זה תאפשר היוזמה המשותפת להביא את אולמות התצוגה לבתי הלקוחות ולספק חווית עיצוב מותאמת אישית.

“עם הביקוש הגובר לצרכנות אישית המגיע מצד לקוחות בסין, יצרני וקמעונאי ריהוט מדרגים את ‘חווית הלקוח’ בעדיפות גבוהה”, אמר צ’ן זקון, נשיא BDHOME. “פתרון 3DVIAשל דאסו סיסטמס מספק מרחב וירטואלי תלת מימדי, מגוון קטלוגים של עיצוב, וסגנונות אופנה שונים, המאפשרים לצרכנים בסין להשתמש בדמיונם כדי ליצור בית השייך להם, וליהנות מהחוויה הנהדרת של עיצובו. לאור התחרות המתחזקת בשוק הריהוט, באמצעות השותפות שלנו עם מובילה עולמית בטכנולוגיית תלת ממד כמו דאסו סיסטמס, BDHOME מצפה להציע תחרותיות גדולה יותר עבור יצרני הריהוט, תוך חיזוק הערך שמקבל הלקוח באמצעות יצירת חוויה צרכנית מצוינת”.

“עיצוב פנים הוא תחום התופס חלק חשוב בתרבות הסינית – עם מסורת ארוכה של ייצור רהיטים המשתלבת עם אומנות, מנהגים וידע. השאיפה שלנו, יחד עם BDHOME, היא לסייע למעצבים וללקוחות לשחרר את היצירתיות שבהם, כדי שישלבו בין גישה מסורתית לעיצוב הבית או המשרד עם סטנדרטים חדשים של החברה המודרנית”, אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “אנו מצפים לשכפל את ההצלחה האירופית של אפליקציית HomeByMe בסין, עם שותפה מומחית כמו BDHOME, אשר המודל העסקי שלה ברשת ומחוצה לה, והבחירה הקפדנית של מעצבים בינלאומיים, שינו תפיסות לגבי עיצוב קמעונאי ברחבי סין ואצל שכנותיה. העוצמה של העולמות הוירטואליים כבר הוצגה במספר תעשיות, ויחד עם BDHOME נפעל לתמוך בפעילות העסקית הקיימת בתעשיית עיצוב הפנים באמצעות שירותים רבי ערך וממוקדי לקוח, המאחדים יחדיו באופן וירטואלי את הלקוחות, המעצבים והקמעונאים.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות