דאסו סיסטמס מסייעת לתכנון ספינות אוויר לתובלה

יצרנית המטוסים Aeros בחרה בפתרון הייעודי Engineered to Fly של דאסו סיסטמס לתכנון ספינות אוויר לתובלה

הפתרון ישפר את שיתוף הפעולה הארגוני בתכנון ברמה הגלובלית כדי להביא לשוק את הדור הבא של ספינות האוויר

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הודיעה כי פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה נבחרה על ידי Aeros, יצרנית מובילה של כלי תעופה, כדי לסייע בתכנון ובייצור של ספינת הדגל Aeroscraft – ספינת האוויר הראשונה בעולם שמיודעת לתובלה. חברת Aeros תשתמש בפתרון הייעודי לתעשייה Engineered to Fly של דאסו סיסטמס כדי לתכנן ולספק את הדור הבא של ספינות האוויר ועבור פתרונות בלוני אוויר וספינות אוויר נייחות ללקוחות צבאיים ומסחריים.

חברתAeros מתכננת להפעיל צי ראשוני של ספינות אוויר לתובלה של בין 66 ל-250 טון כבר בשנים הקרובות. לצורך הנושא, בחר הארגון בפתרון הייעודי לתעשייה של דאסו סיסטמס Engineered to Fly המיועד לעבודת התכנון המפורט שלו, כולל מערכות מכניקה, חשמל ונוזלים. Aeros מתכננת גם לבצע אימות של התכנון אל מול הדרישות וקריטריונים של ביצועים (כגון יכולת ייצור) באמצעות הדמיות רציפות ועמידות. בנושא זה, תוך שימוש ב-Engineered to Fly תוכל Aeros לעבוד בזמן אמת, גם ברמה הפנים ארגונית וגם מול שותפיה ברחבי העולם, כדי להבטיח כי כל שלב מושלם בזמן.

“בחרנו בפתרון המספק ממשק המחבר בין צוותי הנדסה מבוזרים בעולם, וכזה המאפשר לנו להוסיף יכולות ככל שאנו צומחים”, אמר איגור פסטרנק, מנכ”ל Aeros. “הפתרון הייעודי לתעשייה Engineered to Fly הינו הבחירה הברורה שיסייע לנו לנהל מורכבות והיקפים גדולי מאוד של מערכות בספינות האוויר שלנו. הפתרון גם מציע לנו את הסקלאביליות הנדרשת כדי לעמוד בדרישות שלנו לגבי העתיד, בו נתמקד בהפחתת עלויות ובמזעור סיכונים”.

ספינת האוויר הקשיחה Aeroscraft תהיה בעלת יכולת לסחוב כמויות גדולות של כבודה על פני מרחקים גדולים, תוך שימוש בחלקיק מהדלק המשמש אמצעי תחבורה מסורתיים, ועם היכולת להגיע לאזורים שלא יהיו נגישים עבור כלי תחבורה יבשתיים או ימיים בזכות חוסר התלות שלה בתשתיות. סוג זה של יישום פורץ דרך יכול להביא אספקה וניידות למשימות צבאיות ולצוותי חירום במשימות הצלה.

“אנו מאמינים כי פתרון התעשייה הייעודי של דאסו סיסטמס Engineered to Fly מאפשר ל-Aeros וללקוחות נוספים עם היסודות לשיפור שיתוף הפעולה הגלובלי והיעילות הכללית כדי לתמוך בצמיחת החברה”, אמר ג’ף ריקי, סגן נשיא מכירות ופיתוח עסקי, IDEX.

“השכלול של Aeros בשימוש בספינות האוויר עתיד לשנות את הדרך בה אנו מובילים מטענים”, אמר מישל טלייר, סגן נשיא לתעשיית התעופה, חלל וביטחון בדאסו סיסטמס. “עם פתרון Engineered to Fly לחברת Aeros יש כעת את הבסיס להבטיח כי ספינות האוויר שהם מפתחים יציגו ביצועים במפעל ובאוויר, על פי העלויות ולוח הזמנים. כך הם יכולים להמשיך ולהתמקד בחדשנות וביצירת מוצרי הדור הבא של התעופה”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות