חברת החשמל TVA, השנייה בגודלה בארה”ב, הטמיעה את פלטפורמת Multiservice Access של רד

, חברת הפקת החשמל השנייה בגודלה בארה”ב, הטמיעה את פלטפורמת ה-multiservice access המאובטחת של רד, מובילת השוק בפתרונות תקשורת לחברות תשתיות וחשמל. TVA מספקת שירות ליותר מ-9 מיליון לקוחות בשטח המתפרס על כ-80 אלף מייל בשבע מדינות בדרומה של ארה”ב.

פלטפורמת multiservice access, מאבני היסוד של פתרונות ה-Service Assured Networking של רד, מותאמת במיוחד למעבר לרשתות תקשורת מודרניות בחברות חשמל. במסגרת הפרויקט יוחלפו המרבבים (multiplexers) המסורתיים המותקנים ברשתות החברה התומכים במגוון שירותים של תשתיות קריטיות, וישודרגו לציוד של רד.

בעוד שירותי התקשורת של TVA ימשיכו לפעול ללא שינוי, מציעה המערכת של רד רכזת דואלית התומכת הן ברשתות מיתוג מעגלי והן ברשתות מיתוג מנות, יחד ובנפרד, וכך מתאפשרת הטמעה חלקה של שירותי TVA על גבי הרשת הדור הבא של RAD, כולל הפעלת שירותים חדשים הנדרשים לרשתות חכמות (Smart Grid). צמצום הפער בין שירותים מסורתיים לבין שירותי ‘הדור הבא’ מתאפשר, בין השאר, ע”י שימוש במערכת של רד להטמעת פתרון המשלב אמולציית pseudowire – טכנולוגיה שפותחה ברד – המאפשרת תעבורת TDM על רשתות  IP/Ethernet .

הפתרון של רד גם מאפשר ל-TVA לשפר באופן משמעותי את התאמתה לדרישות האבטחה המחמירות של התקנים האמריקאים– NERC CIP –   שהם מהמחמירים בעולם.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות