נבות וולק התמנה למנהל מיקרוסופט ונצ’רס בישראל

נבות וולק התמנה למנהל מיקרוסופט ונצ’רס בישראל ויוביל את תוכנית האקסלטור החל מהמחזור הקרוב. הוא מחליף בתפקיד את חנן לביא, ממקימי האקסלטור של מיקרוסופט בארץ שהיה האקסלרטור הראשון שהוקם על ידי החברה העולמית. לביא סיים שלוש שנים כמנהל מיקרוסופט ונצ’רס בארץ ועבר לנהל את האקסלטור של החברה בסיאטל.

לנבות וולק ניסיון של למעלה מ-15 שנה כיזם וכמנהל בחברות סטארט-אפ. לפני שהצטרף למיקרוסופט הקים וניהל את חברת CrossReader שפיתחה מנוע המלצות תוכן חדשני. כן היה בצוות המייסדים והמנהלים של חברת SmartContent, סטארט-אפ שפיתח את הטכנולוגיה הראשונה לדחיפת תוכן למכשירים סלולריים. עם רכישתה של החברה על ידי Emblaze התמנה וולק למנהל חטיבת SmartContent בחברה. עוד שימש וולק כיזם, מנהל ויועץ במספר חברות סטארט-אפ וביניהן: IMP Computer, Jacada ועוד.

בימים אלה נפתחה ההרשמה למחזור השביעי של האקסלרטור. המחזור הקרוב יהיה פתוח  לחברות מתחומי טכנולוגיה רבים ולא יתמקד בתחום תעשיה ספציפי. עם זאת, מספר חברות גלובליות ומקומיות הצטרפו כשותפות ערך מוסף למחזור, על מנת לאפשר לסטארט- אפים גישה להזדמנויות עסקיות נוספות כחלק מהתכנית. בין החברות: BD ופייזר בתחום הבריאות והמדיקל, בנק הפועלים ופועלים הייטק בפינטק, Cockpit  מבית אל על בתחום התעופה והתיירות, מלאנוקס טכנולוגיות בתחום מוצרי תקשורת מהירה בתוכנה/חומרה למרכזי מיחשוב ואיחסון, ו-hub:raum, החממה של דויטשה טלקום במוצרים ושירותים לתחום הטלקום. חברות הסטארט-אפ המתמחות בתחומים הללו שייבחרו למחזור יזכו למנטורינג מהחברות השותפות, יוכלו לקבל convertible notes בהיקף של עד  50,000$. בנוסף יוכלו החברות לקבל convertible note  נוסף בסך 50,0000$ נוספים מקבוצת משקיעים בינלאומית ומאות אלפי דולרים לניצול בשרותי ענן של מיקרוסופט למשך שלוש שנים.

נבות (36) הוא בוגר מדעי המחשב ומערכות מידע במכללת עמק יזרעאל.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות