סיוה מודיעה על הסכם עם חברת השבבים NXP

סיוה מודיעה על הסכם עם NXP: תספק טכנולוגיית בלוטות’ עבור מכשירים לבישים, יישומי בית חכם ו-IoT
NXP היא מחברות השבבים הגדולות בעולם ועם לקוחותיה נמנות אפל, סמסונג ובוש
(הרצליה, 20 באוגוסט 2015) חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי טכנולוגיית הבלוטות’ שלה שולבה בסדרת שבבי QN9000 של NXP ההולנדית. NXP היא מחברות השבבים הגדולות בעולם בתחומי מערכות הבידור לרכב, הסייבר, מחשוב נייד, המכשירים הלבישים וה-IoT. NXP מעסיקה כ-28 אלף עובדים ב-25 מדינות, והכנסותיה ב-2014 הסתכמו בכ-5.65 מיליארד דולר. עם לקוחותיה נמנות בין השאר אפל, סמסונג, בוש ופנסוניק.
טכנולוגיית הבלוטות’ ששולבה בשבבי NXP פותחה במקור על ידי חברת RivieraWaves, שנרכשה על-ידי סיוה בשנה שעברה. טכנולוגיה זו תומכת במגוון תקני בלוטות’ כולל דור 4.2 האחרון, ומאפשרת צריכת זרם נמוכה במיוחד התורמת לחיי סוללה ארוכים במוצרים לבישים כמו שעונים חכמים, מכשירי שמיעה, וצמידי בריאות וספורט המודדים דופק ורמת גלוקוז; יישומי בית חכם כמו שליטה מרחוק על מכשירי חשמל, חיישני טמפרטורה, איתור מכשירים וכלים ועוד.
הסכם המחזק את סיוה
“אנו שמחים להודיע על ההסכם עם NXP, המחזק את מעמדנו המוביל בתחום רישוי טכנולוגיות בלוטות’ לשוק ה-IoT ומעבר לו”, אמר סגן-נשיא ומנהל פעילות הקישוריות בסיוה, אביב מלינוביץ’. “NXP נמצאת בחזית החדשנות בשוק ה-IoT, וממשיכה להרחיב ולקדם את הקישוריות בין מכשירים ופריטים שונים”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות