הזמנה שנייה במסגרת חוזה בהיקף של 13 מיליון דולר לאספקת פתרון ניהול חווית הלקוח של רדקום

חברת רדקום, המספקת פתרונות לניהול חווית המשתמש ואבטחת השירות למפעילי תקשורת, הודיעה היום על קבלת הזמנה בהיקף של 4.3 מיליון דולר מספק שירותי תקשורת בדרג  Tier 1. מדובר בהזמנה שנייה במסגרת חוזה לשלוש שנים בהיקף של 13 מיליון דולר, עליו דיווחה החברה מוקדם יותר השנה. הלקוח מטמיע בימים אלה את פתרון ניהול חוויית הלקוח על מנת לשפר פרואקטיבית את שביעות רצונם של מנוייו, לצמצם את הנטישה ולמקסם את מקורות ההכנסה.

עד כה, הוטמע הפתרון של רדקום במספר מחלקות על מנת למקד את כל פעילויות המפעיל בקידומה של חוויית משתמש ברמה גבוהה. המפעיל יצר מקורות הכנסה חדשים באמצעות שילוב בין נתונים בזמן אמת אודות רמת השימוש של המנוי ברשת (כגון גלישה לפייסבוק או לאתרי ספורט) יחד עם יישומים עסקיים, אשר אפשרו יחדיו קידום מכירות והצעות עסקיות בפילוח מדויק.

הפעילויות המתוכננות כללו שימוש ביישום ה-VIP של רדקום על מנת לשפר את חוויית המשתמש של משפיעים מובילים כגון לקוחות ארגוניים, עיתונאים ומנהלים בכירים. בנוסף, ללמעלה מל-1000 נציגי שירות של הלקוח תהיה גישה ישירה לתוכנה של רדקום, מה שיסייע בייעול התפעול באמצעות הקטנת מספר הקריאות של נציגי השירות לתמיכה הנדסית וצמצום הנטישה של משתמשים.

“אנו מרוצים מאימוצו המוצלח של פתרון ניהול חווית הלקוח שלנו על ידי לקוחות Tier 1”, אמר אייל הררי, סמנכ”ל מוצרים ושיווק ברדקום. “לקוחות מגלים שהטמעת הפתרון שלנו בארגון שלהם, מניבה פירות בדמות שיפור חוויית הלקוח, מניעת נטישת לקוחות ומקסום מקורות ההכנסה”.

בתמונה: דוד רפשטיין

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות