חדשות היום

מלאנוקס זכתה בפרס מטעם לשכת המסחר ישראל-אמריקה

מלאנוקס טכנולוגיות, בע”מ (NASDAQ: MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון,הודיעה היום על זכייתה בפרס “מצוינות בחדשנות, בטכנולוגיה ובפיתוח הון אנושי” לשנת 2015 מטעם לשכת המסחר ישראל-אמריקה.

מאז הקמתה ב- 1999, מלאנוקס משתפת פעולה עם רשימה ארוכה של מוסדות ממשלתיים וסוכנויות אמריקאיות, חברות מובילות בתחומי השרתים, אחסון, מרכזי נתונים, Web 2.0, ומחשוב ענן, ותרמה לחיזוק הקשר בין ישראל וארה”ב.

“אנו גאים לקבל פרס זה מטעם לשכת המסחר ישראל-אמריקה, אחד הגופים המובילים המקשרים ומקרבים בין חברות ישראליות ואמריקאיות. מלאנוקס ועוד אלפי חברות וסטארטאפים ישראלים, הפכו את ישראל לחממה של טכנולוגיה מאד מתקדמת, הנעזרת רבות בשיתוף הפעולה עם חברות אמריקאיות”, אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס. “מלאנוקס מספקת שירותים לספקי השרתים והאחסון הגדולים ביותר בארה”ב עם פתרונות קישוריות האית’רנט והאינפיניבנד עתירי הביצועים שלנו. אנו ממשיכים לצמוח ולהרחיב את פעילותנו במחשוב עתיר הביצועים, מחשוב ענן, Web 2.0, שירותים פיננסים, Big Data, מרכזי נתונים לארגונים ושווקים נוספים”.

תמונה מטקס הענקת הפרס – מימין לשמאל:

דן שפירו, שגריר ארה”ב בישראל

איל וולדמן, מנכ”ל מלאנוקס

עופרה שטראוס, יו”ר שטראוס גרופ

רונית בן-בסט רום, מנכ”ל, לשכת מסחר ישראל-אמריקה

קרדיט צילום: סיון פרג’

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות