ויולה משקיעה 30 מיליון דולר ב-Pyramid Analytic הישראלית.

חברת הסטארט אפPyramid Analytics, יצרנית פלטפורמות בינה עסקית מתקדמת (BI)לתאגידים, מודיעה על השלמת סבב גיוס של 30 מיליון דולר בהובלת קרן ויולה פרייבט אקוויטי ובהשתתפות קרן סקויה שהשקיעה בחברה בשנת 2013 . את ההשקעה הוביל הראל בית-און, מייסד ושותף כללי בויולה פרייבט אקוויטי שהצטרף לדירקטוריון Pyramid Analytics.

Pyramid Analytics היא חברה ישראלית שנוסדה בשנת 2009 ע”י עמרי קוהל, אבי פרץ והרברט הוכטמן. החברה מפתחת מערכות תוכנה מתקדמות לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית וקלה עבור ארגונים גדולים וענקיים בעיקר בעולמות האנטרפרייז. החברה מעסיקה מעל ל-100 עובדים בעולם, מתוכם כ-70 עובדים במרכז הפיתוח שנמצא בישראל והיתר במרכזי המכירות שלה בארה”ב אנגליה והולנד. בין מאות לקוחות החברה נמצאות חברות בינלאומיות מובילות רבות כדוגמת EMC, HP, Microsoft, חברות ביטוח, בריאות, בנקים, חברות טכנולוגיה ועוד.

הגיוס הנוכחי יאפשר להגדיל את מספר העובדים בחברהולהרחיב את הפעילות בזירה הבינלאומית. כיום מגייסת החברה עוד כ – 30 עובדים למרכז הפיתוח הממוקם ברמת גן.

בחודש יולי השנה, חתמה Pyramid Analytics על הסכם אסטרטגי עם חברת Microsoft, הכולל שיתוף פעולה מסחרי לאספקת פתרונות אנליטיקה ושיתוף פעולה בתחום הפיתוח והאינטגרציה הטכנולוגית במסגרתו הפכה Pyramid Analytics לשותפה אקסקלוסיבית ומועדפת של מיקרוסופט בהפצת מערכות BI, וככזאת, המשתמשים הארגוניים של מיקרוסופט יכולים להתקין את מערכות Pyramid Analytics בלחיצת כפתור הישר ממערכת ה-BI של מיקרוסופט.

עומרי קוהל קרדיט: דניאל בר און

עומרי קוהל
קרדיט: דניאל בר און

עמרי קוהל, מנכ”ל ומייסד משותף, Pyramid Analytics: “ההסכם עם ויולה מבטא את האמון ב-Pyramid Analytics ובפוטנציאל העסקי של החברה. באמצעות הגיוס תוכל Pyramid Analytics להתרחב לשווקים חדשים, ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות נוספות ולהגדיל את נתח השוק בזירה הבינלאומית. כל זאת לצד צמיחה אורגנית והגדלת כוח האדם במרכז הפיתוח בישראל”.

 הראל בית-און, שותף כללי ומייסד ויולה פרייבט אקוויטי אמר: “הפיתרון של פירמיד אנליטיקס מביא חדשנות אמיתית לשוק עצום שהולך וגדל, בהובלת צוות הנהלה גלובלי עם ניסיון מרשים בתחום ה BI. החברה מוערכת כפורצת דרך בתחום ה BI לארגונים ע”י אנליסטים מובילים ועובדת עם למעלה מ 50 לקוחות מבין הפורצ’ן 1000. אנו שמחים לחבור לחברה ולקרן סקויה ולהיות שותפים להפיכתה למובילת השוק בו היא פועלת”.

 אודות Pyramid Analytics

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) מציעה פתרונות לבינה עסקית מתקדמת המשתלבים בצורה טבעית על תשתיות המידע של החברות הגדולות ביותר בעולם המידע. החברה מפתחת מערכות תוכנה מתקדמות לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית וקלה עבור ארגונים גדולים וענקיים בעיקר בעולמות האנטרפרייז. בין תכונות Pyramid Analytics: פתרון המשלב בין מהירות, איכות ומחיר ומוריד מורכבות כמעט לאפס; כליweb-י אינטואיטיבי ללא כתיבת קוד – הכל מתבצע ב-wizardsעם ממשק משתמש המצטיין בנראות שלו. אחד היתרונות המרכזיים במוצרי החברה הוא היכולת להציג את כלי התחקור בממשק זמין מכל דפדפן ובתצורה הנוחה ביותר למשתמש, בדומה לנתוניOffice Microsoft מסורתיים.

פירמיד אנליטיקס מעסיקה יותר מ-100 עובדים בעולם במרכזי המכירות שלה בארה”ב אנגליה והולנד. מרכז הפיתוח נמצא בישראל ומונה כ – 70 איש.רשימת לקוחות מרכזיים בישראל במיגוון תחומים: HP, SanDisk, חברת הביטוח הראל, הנהלת בתי המשפט בישראל, מודיעין צה”ל, קבוצת קומטל, ישראל היום, טוטו, תדיראן טלקום, קבוצת זאפ ועוד. למידע נוסף, בקרו ב

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות