פורטינט הכריזה על פתרון Wi-Fi ארגוני המנוהל-בענן המאובטח ביותר בתעשייה

הפתרון החדש של פורטינט לרשתות פנים ארגוניות אלחוטיות (Wireless LAN) המנוהל-בענן, מספק גישת Wi-Fi מאובטחת עם דגש על ניהול פשוט וביצועי אבטחה גבוהים עבור רשתות אלחוטיות ומכשירים ניידים

פורטינט (Fortinet®) (נאסד”ק: FTNT), המובילה העולמית בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים, הכריזה על שיפורים במערכת הניהול מבוססת הענן FortiCloud ועל מוצרים חדשים בתחום נקודות גישה אלחוטיות (Access Points) המנוהלות בענן. הכרזות אלו מהוות המשך להשקעות האסטרטגיות שלה והתנופה של החברה בתחום הפתרונות לרשתות מאובטחות. “FortiAP-S” – סדרת מוצרי נקודות הגישה של פורטינט לרשתות תקשורת מקומיות אלחוטיות (WLAN) בארגונים, כוללת את מוצרי ה-Wi-Fi המאובטחים ביותר בשוק המנוהלים בענן. מוצרים אלו כוללים את טכנולוגיית אבטחת הסייבר של פורטינט שפועלת ישירות על נקודת הגישה ואת עדכוני האבטחה החדשים ביותר של מומחי הסייבר של פורטינט FortiGuard Labs Threat Intelligence.

סדרות ה-FortiAP-S טעונות ברכיבי אבטחה מתקדמים כגון מניעת פריצות, סינון ווב, איתור נקודות גישה, הגנת אנטי-וירוס, בקרות יישומים ועוד – כולם פועלים ישירות על נקודת הגישה. כל המאפיינים הללו מגובים על ידי מעבדות FortiGuard על מנת להבטיח שכל נקודת גישה מוגנת בזמן אמת כנגד האיומים האחרונים והמתקדמים ביותר. רמה מתוחכמת זו של שילוב בין חומרה ותוכנה הפכה לאפשרית בעזרת המומחיות והמסירות להנדסת אבטחה ולמחקר ברמה גבוהה של חברת פורטינט.

הדור הבא של נקודות גישה אלחוטיות מנוהלות-ענן

ארגונים מבוזרים ניצבים כיום בפני אתגרים רבים בזמן שהם מיישמים ומנהלים פתרונות WLAN עבור הלקוחות והעובדים שלהם. פתרונות WLAN נוכחיים מצריכים לעיתים קרובות ארכיטקטורות מורכבות כדי לבצע את ההפרדה המתבקשת בין רשתות לאורחים ורשתות פנימיות, זאת בזמן שהם דורשים תוספת חומרה כגון בקריWLAN  נפרדים והתקני אבטחה. בעוד שספקי פתרונות Wi-Fi מנוהלי-ענן חדשים סייעו להפחית את נושאי הניהול והמורכבות הקשורים לפריסת הרשתות האלחוטיות, העברת שליטת ה-WLAN  לתוך הענן הציגה אתגרי אבטחה שטרם זכו להתייחסות.

“”FortiAP-S – סדרת נקודות הגישה האלחוטית החדשה של פורטינט, מאפשרת לארגונים לוותר על בקרי WLAN נפרדים בלי לחשוף את הרשת לאיומי סייבר. כל סדרה כזו מנוהלת בצורה מרכזית דרך מערכת ניהול מבוססת ענן של FortiCould, המאפשרת פריסה חסרת מאמץ וניהול של רשת ה-Wi-Fi, הגברת אבטחה, נראות ושליטה והפחתת מורכבות הרשת. בצורה זו ארגונים יכולים להטמיע ולנהל רשתWi-Fi  מאובטחת בקלות, בזמן שיכולת הסקלביליות של ניהול הענן הופכת את הפתרון למושלם עבור ארגונים מבוזרים המנהלים לעיתים אלפי אתרים.

“סדרת ה- FortiAP-Sהחדשה של פורטינט משלבת בין הגמישות של ניהול ענן, הדור האחרון של טכנולוגיית נקודות גישה אלחוטיות והאבטחה המוכחת של FortiGuard, כולם ביחד יוצרים ארכיטקטורה אלחוטית מאובטחת עבור רשתות גישה ארגוניות”, אמר אלי פרנס, מנהל אזורי בפורטינט ישראל, יוון וקפריסין. “כעת ניתן ליישם מדיניות אבטחה מותאמת למובייל ועדכונים כמו שליטה על אפליקציות וסריקת וירוסים ישירות לנקודות הגישה האלחוטיות, וכך מעניקים ללקוח שכבת הגנה היקפית עבור המכשירים האישיים שלהם”.

“כשיש כמות אדירה של מכשירים אישיים ניידים בארגון, והמשימה של ביקורת מכשירים ניידים ואפליקציות היא הכרחית, ארגונים נאבקים על מנת לאזן את החששות בנוגע לאספקה של כיסוי Wi-Fi נרחב, שניתן לנהלו בקלות עם אבטחת והתאמת WLAN”, אמר נולאן גרין, מנתח מחקר מקבוצת IDC Network Infrastructure Group. “סדרת נקודות הגישה החדשה של פורטינט משלבת את הפשטות של ניהול WLAN  מבוסס ענן עם הגנת אבטחת הסייבר שפורטינט ידועים בזכותה”.

בתמונה: אלי פרנס

תגובות סגורות