מזור רובוטיקה מדווחת על התקנות ראשונות של מערכת ה- Renaissance בבתי חולים באזור העירוני של ניו יורק

במהלך הרבעון השלישי בוצעו הזמנות למערכת ממרכזים רפואיים ואקדמיים מובילים

קיסריה, ישראל – 6 באוקטובר 2015– חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היוםעל קבלת הזמנות ואספקה של שלוש מערכות Renaissance ברבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר, 2015. שלוש מערכות ה-Renaissanceסופקו לבתי חולים בארה”ב, ואספקתן משקפת את חדירתה של החברה לשווקים חדשים, בכלל זה שתי התקנות ראשונות של מערכות בבתי חולים באזור העירוני של ניו יורק, ומערכת נוספת באזור החוף הצפון מערבי של ארה”ב. המערכות שהותקנו באזור העירוני של ניו יורק סופקו למרכזים רפואיים ואקדמיים מובילים, מתוכם, אחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים והמובילים בארה”ב.

“החדירה המוצלחת לבתי חולים באזור העירוני בניו יורק הייתה יעד מרכזי של מזור, ומהווה הישג משמעותי בהתפתחותה של החברה”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “העמידה באבן דרך זו הפכה את מערכת ה- Renaissance לנגישה עבור מטופלים באזור בעל צפיפות האוכלוסין הגבוהה ביותר בארה”ב. כל אחד מבתי החולים באזור העירוני של ניו יורק הינו מרכז אקדמי רב מוניטין. המכירות שלנו בניו יורק ובאזור החוף הצפון מערבי של ארה”ב נובעות מהחלטתנו האסטרטגית להתמקד בפיתוח שווקים חדשים”.

“צוות המכירות שלנו היה במגעים עם דרגי הנהלה בכירים בסוף הרבעון השלישי. אנו ממשיכים לחתור למימושן של הזדמנויות אלה ואחרות, וצופים כי במהלך המחצית השנייה של 2015 נתקין יותר מערכות Renaissance לעומת המחצית הראשונה של השנה. בנוסף, אנו מאמינים כעת כי ההכנסות החוזרות שלנו ימשיכו לצמוח בעקביות, באופן אשר ישקף את הגידול ברמת השימושיות בצבר המערכות המותקנות”.

מזור סיימה את הרבעון השלישי עם סך של 96 מערכות Renaissance אשר הותקנו ברחבי העולם, מתוכן 56 מערכות בארה”ב – השוק העיקרי לצמיחת החברה. זאת, בהשוואה לסך של 77 מערכות בעולם, 44 מתוכן בארה”ב, ברבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר, 2014. בכוונת החברה לדווח על תוצאותיה הכספיות המלאות לרבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר, 2015 ב-5 בנובמבר 2015.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות