חדשות היום

ניהול והעברת קבצים ונתונים באופן מאובטח

www.safe-t.com

חברת סייפטי דטה (Safe-T Data) הוקמה בשנת 2013 על ידי אמיר מיזהר, יזם טכנולוגי עתיר ניסיון בתחום הסייבר. מוצריה של החברה מבוססים על טכנולוגיה שפותחה במשך כ -10 שנים. טכנולוגיית החברה הינה פורצת דרך וחדשנית בתחומה.בתחילת שנות ה – 2000 שהה אמיר בארה”ב ושם במשך עשר שנים פיתח כמפתח צללים לחברות גדולות ומובילות בתעשיה את מוצרי העברת הקבצים הראשונים שלו. במשך תקופה זאת נולד הרעיון של הפלטפורמה שנקראת כיום סייפטי בוקס שיועדה לארגונים (enterprise) והמאפשרת ניהול והעברת קבצים ונתונים באופן מאובטח. לקראת סיום אותה תקופה השתתף אמיר במכרז גדול באחד הבנקים המובילים בארה”ב שהתעניינו בפיתרון לשיתוף נתונים אך בגלל דרישה טכנולוגית של הבנק שדרש לאפשר גישה לפתרון שיתוף הנתונים ללא פתיחת פורטים (ports) ב – firewall, שעדיין לא הייתה קיימת כלל בשוק, המכרז התבטל ואמיר חזר לארץ.

אמיר מיזהר, מקים החברה

אמיר מיזהר, מקים החברה

עם חזרתו לארץ התחיל אמיר לחקור את הטכנולוגיה שתאפשר גישה לרשת ללא פתיחת פורטים ב – firewall וכך נולדה טכנולוגיית ה – secure reverse-access שעל בסיסה פיתח אמיר את RSAccess. פיתרון זה הינו הפתרון היחיד בשוק שנותן מענה לכלל תחום הגישה המאובטחת למידע, בדגש על גישה למערכות, אפליקציות, ורשתות, ויוצר מעטפת מלאה של ביטחון לנתוני הארגון. במקביל לפיתוח של RSAccess, ניגש אמיר למכרז של חברת פלסן לפתרון העברת קבצים מאובטחים מול מתחרה מוכר ומוביל בשוק וניצח. בעקבות ההצלחה החליט להשאר בארץ ולהקים את חברת חברת סייפטי.

בעבודה מול פלסן נירקמו יחסים קרובים והוצעה לו השקעה של חמישה מיליון דולר דרך קרן ההשקעות של קיבוץ סאסא, על בסיס השקעה זו הוקמה חברת סייפטי במרץ 2013. החברה הינה חברה צעירה בתנופה ופועלת בשוק של 13 מיליארד דולר. בתקופה קצרה מכרה החברה פתרונות טכנולוגיים למגוון של גופים משמעותיים ומובילים בישראל, אירופה וארה”ב. צוות ההנהלה הבכיר והמנוסה כולל מנכ”ל חברה בת ואנשי שיווק ומכירות אמריקאים אשר כיהנו כסמנכ”לים בחברות המובילות בתחום בו פועלת החברה.

צוות העובדים מונה בין השאר את: מנכל החברה, שחר דניאל עם מעל 10 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות כגון אלביט מערכות ופריים סנס שנרכשה ע”י Apple. איתן ברמלר, סמנכ”ל שיווק ומוצרים. קצין לשעבר ביחידת 8200 מעל 12 שנות ניסיון בתפקידי שיווק שונים לרבות שיווק מוצר וניהול מוצר בקבוצת RAD שי אבנית, סמנכ”ל כספים, שי עם מעל 20 שנות ניסיון בתחומי פיננסים, תפעול ומשפטים בחברות תוכנה, ביו-טק ועוד.

לאחרונה נוסדה גם חברת הבת של סייפטי בארה”ב ומוביל אותה דרק שוורץ, מנכ”ל סייפטי ארה”ב שהינו בעל 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול ומכירות בכירים בחברות סייבר גלובליות כגון – Axway, SEEBURGER ועוד. לדרק הצטרף רוברט פראט, המכהן כסמנכ”ל מכירות ארה”ב ,בעל 20 שנות ניסיון במכירות מוצרי סייבר עם התמחות בפתרונות אבטחת מידע. אשר ניהל צוותי מכירות בחברות סייבר מובילות כגון ZixCorp, Accellion  ועוד. החברה נמצאת בתהליך של גדילה וצמיחה ומגייסת עובדים בתחום הפיתוח, התמיכה והמכירות.

בין לקוחותיה בארץ ניתן למצוא את פסגות, אקסלנס, נתיבי ישראל, ילין לפידות, ECI , קשת ועוד ובחו”ל Bank Heritage, CareCore , Zek Law  ועוד…

2

כיום, חברת  Safe-Tהינה ספקית של פתרונות אבטחה לתחום רחב של תעשיות וארגונים בתחומים כמו בנקאות, השקעות, ביטוחים, בריאות ותעשייה. לחברה שני קווי מוצרים המספקים מענה לקשת של צורכי אבטחה וניהול מידע בארגונים וחברות.

הפתרון Safe-T Box מאפשר שיתוף ניהול והעברת נתונים באופן מאובטח, שבעזרתו יכולים ארגונים לשתף, לפקח, ולאבטח פעולות של החלפת נתונים מכל סוג ובכל גודל, בין אנשים, אפליקציות, פתרונות ענן ועסקים. הפתרון מתוכנן כך שהוא מאפשר העברה בטוחה ושליטה בתחומים שונים של דפוסי העברת נתונים של חברות מסוגים שונים, כולל העברת נתונים אל ומהענן.
Safe-T Box   מאפשר לארגונים להוסיף בקלות ובמהירות שכבות אבטחה לתהליכים עסקיים קיימים, ועל ידי כך לחזק את השליטה ולהפחית את עלויות ההגנה על השיתוף של נתונים רגישים. הארכיטקטורה המודולרית של Safe-T Box ויכולות האינטגרציה שבה מבטיחות את השילוב המושלם אל תוך מערכי חילופי  הנתונים שקיימים בחברה ובענן. ובנוסף, הן גם מספקות אכיפה של מדיניות החברה ואבטחה של העברת הנתונים.

הפתרון RSAccess הינו פתרון הגישה המאובטחת למידע של Safe-T. המוצר מתוכנן כך שיוכל להתגבר על האתגרים שניצבים היום בפני אזורים לא מאובטחים (DMZ)והחיצוניים (פונים לעולם) שלרשתות תקשורת וארגונים. בעזרת RSAccess ארגונים יכולים בפעם הראשונה לאפשר גישה מאובטחת ופשוטה של שותפים עסקיים וספקי שירות לשירותים ארגוניים, וכל זאת ללא צורך בפתיחת פורטים ב – firewall, בהטמעת פתרונות VPN מסובכים, שמירת מידע ברשתות חיצוניות, וכ”ו. RSAccess מאפשר להגביר את אבטחת המידע תוך הגברת החיסכוןו צמצום מידי בעלויות. RSAccess של Safe-T הוא פתרון רשום כפטנט, המורכב משתי יחידות, שמאבטח את הרשת מבחוץ ומבטל את הצורך לפתוח פורטי כניסה ב- firewall הפנימי. המטרה שלנו היא גם להגן על נתונים בזמן מעבר ובזמן מנוחה וגם לאבטח את זרימת המידע העסקי באופן הפשוט והנוח ביותר.

יתרונות פתרונות האבטחה של Safe-T כוללים שילוב האבטחה בתהליכים עסקיים, אבטחת נתוני החברה גם במעבר וגם במנוחה ושיתוף נתונים ומשלוח דואר אלקטרוני מאובטח מכל יחידה לכל יעד. הפתרון גם עוזר בהשגת ציות מהיר יותר לנהלים בפשטות ובעלות נמוכה ומפחית את כמות הנתונים הרגישים באזור המפורז (DMZ) תוך כדי השגת ROI. יתרון בולט נוסף הינו עלויות התפעול הנמוכות של המוצר.

לאחרונה הוכרזה חברת סייפטי כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor  של חברת האנליסטים המובילה, גרטנר. החברות הנבחרות הן חברות “קוליות” ויחודיות. השנה, רבות מן החברות היו מתחום הסייבר וסייפטי נכללה בינהן וזכתה בתוארCool Vendor in Mobile & Wireless . כמו כן קבלה החברה פרס עבור חדשנות טכנולוגית בתחום הסייבר בתחרות Info security  ונכללה ברשימת 20 חברות הסייבר המבטיחות במגזין CIO Review.

תגובות סגורות