חדשות היום

סיוה תספק ל-Socionext היפנית מעבדי תמונה ו-וידאו

חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי תספק מעבדי תמונה ו-וידאו לחברת השבבים היפנית Socionext. Socionext, שהוקמה לפני כחצי שנה על-ידי ענקיות האלקטרוניקה פוג’יטסו ופנסוניק, מעסיקה כ-2,600 עובדים והיא אחת מספקיות השבבים המובילות בשוק מוצרי הצילום.

מעבדי התמונה שפיתחה סיוה ישולבו בדור השבבים החדש מסדרת Milbeaut, המיועדת למערכות מעקב, מצלמות רפלקס, מצלמות אקסטרים, רחפנים, ומוצרי צילום נוספים. השבב הראשון מסדרה זו בו ישולב המעבד של סיוה הוא שבב MB86S27, שהושק היום וצפוי לעבור בתוך זמן קצר לייצור המוני.

מעבדי התמונה והווידאו שפיתחה סיוה תומכים במגוון רחב של יישומי צילום ברזולוציה גבוהה במיוחד, גם בתנאי אור נמוכים. זאת, תוך הפחתה משמעותית של צריכת ההספק של המערכת כולה, המתבטאת בחיי סוללה ארוכים יותר.  בין השאר, מאפשרים מעבדים אלה צילומי תלת-מימד, ניתוח וידאו ומידע חזותי, זיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות רשתות נוירונים המדמות את פעילות המוח, ויישומי מציאות מדומה. המעבדים מיועדים לסמארטפונים, טאבלטים, מערכות נהיגה חכמות, מצלמות אקסטרים, שילוט אלקטרוני מתקדם, ומערכות אבטחה ומעקב.

יתרון תחרותי

“הוספת מעבד התמונה והווידאו של סיוה לסדרת שבבי ה-Milbeaut מאפשרת ללקוחותינו להשיג יתרון תחרותי אמיתי באמצעות יישום טכנולוגיות ואפליקציות המחייבות מנוע עיבוד עוצמתי”, אמר סגן-נשיא בכיר ב-Socionext, מיטסוגו נאיטו. “מעבד אותות זה מספק רמת ביצועים חסרת תקדים, גמישות ויעילות בצריכת ההספק החיוניות ליישום אלגוריתמים מתקדמים בשבבים המיועדים למוצרי צילום”.

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, הוסיף: “אנו מקדמים בברכה את הצטרפותה של Socionext לרשימת החברות המובילות המאמצות את טכנולוגיות עיבוד התמונה והווידאו שלנו. עיבוד תמונה ויכולות צילום מתקדמות מעניקים יתרון תחרותי למוצרי הצילום של הדור הבא, ומעבד האותות שלנו מביא תכונות אלו לסדרת שבבי ה-Milbeaut של Socionext, תוך מקסום ביצועי המערכת ויעילות צריכת ההספק”.

הכנסות שיא ברבעון השלישי

סיוה תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ב-2 בנובמבר. לפי כשבועיים העלתה החברה את תחזיותיה והיא צופה לסיים את הרבעון השלישי עם הכנסות שיא של 16.2 מיליון דולר. הרווח למניה צפוי גם הוא לעקוף את התחזיות, כתוצאה מההכנסות הגבוהות יותר וכן הודות להוצאות תפעול נמוכות מהצפוי.

זאת, לעומת  תחזיות קודמות להכנסות של 15-16 מיליון דולר ולרווח מתואם של 14-16 סנט למניה. סיוה מסרה, כי ההכנסות הטובות מהצפוי נובעות מהביקוש החזק לרישוי טכנולוגיות החברה, לצד גידול מואץ בתמלוגים ממכירות סמארטפונים דור 4 מבוססי סיוה.

תגובות סגורות