HOT מציגה את “HOT MULTI”

 

HOT הודיעה על השקת הדור הבא של הטלוויזיה והאינטרנט בישראל: HOT Multi. בבסיס החוויה ממיר חדש – Mini FiberBox, שיחד עם הקופסה המתקדמת HOT FiberBox, מרחיב את חווית הצפייה והגלישה מהסלון לכל חדר בבית.

חווית ה-Multi FiberBox באמצעות הממיר החדש, מציעה מגוון חדש של פי’צרים ומשדרגים את חווית הצפייה והגלישה בבית באופן משמעותי.

HOT Multi

  • Multi WiFi: כל ממיר בבית הוא גם רשת אלחוטית

כל ממיר ישמש כנקודת אינטרנט נוספת, המרחיבה את טווח הקליטה של הרשת האלחוטית בבית, כך שאיכות הגלישה תהיה מיטבית מכל חדר בצורה שקופה וקלה לשימוש (שם רשת אחיד בכל הבית).

  • image1Multi Record:להקליט מכל ממיר ולצפות בכל חדר, בענן הקלטות אחד.

השירות מאפשר בנוסף ניהול מלא של ההקלטות, הזמנה ומחיקה מכל חדר והמשך צפייה בחדר אחר מנקודת הצפייה האחרונה.

  • Follow me: להמשיך את הצפייה מאותה נקודה בכל חדר שתבחרו.

אתם באמצע קטע מותח ופתאום הציפו חברים של הילדים את הסלון? ניתן “להעביר” את התוכנית לחדר אחר ולהמשיך את הצפייה מאותה הנקודה, בלחיצת כפתור. השירות זמין בתוכניות מערוצים, הקלטות וב-VOD.

  • Social TV: לשתף את כולם בתוכן בו אתם צופים

שיתוף חברי הפייסבוק שלכם בתוכן בו אתם צופים באמצעות השלט, וקבלת תגובות ולייקים על גבי המסך. החברים בפייסבוק יוכלו לראות צילום מסך או סרטון קצרשל התוכן ששיתפתם.

  • מבזקים ((RSS: להיות מעודכנים בזמן אמת על מסך הטלוויזיה

הצגת מבזקים על גבי המסך מקטגוריות שונות: חדשות, בידור, כלכלה, ספורט ורוסית, ממגוון אתרים מובילים.

  •  HOT KIDDO: שלט מותאם לילדים בסמארטפון

 אפליקציית שלט לסמארטפוןהמותאמת במיוחד לשימוש פשוט ובטוח לילדים.

  • Multi Share: סרטונים ותמונות בזמן אמת מהסמארטפון למסך הטלוויזיה

מטיילים בחו”ל ורוצים לשתף משפחה וחברים בחוויות? שירות Multi Share יאפשר שיתוף תכנים מהטלפון הנייד למסך הטלוויזיה: סטרימינג און ליין של וידאו ישירות לטלוויזיה, העלאת תמונות וסרטונים, וגולת הכותרת –. השירות יהיה זמין ללקוחות בתקופה הקרובה.

  • Multi-Features: חווית צפייה עם כל הפיצ’רים של HOT FiberBox בכל חדר:

Picture in Picture, Start Next, HOT Remote, YouTube, Media Center, וממשק ויז’ואלי מתקדם.

לרגל ההשקה מציעה HOT  מבצעים אטרקטיביים במיוחד למצטרפים ל-Multi Fiber: לקוחות חדשים ב-HOT יוכלו להצטרף לטריפל HOT MULTI עם מהירות 100 מגה, ב- 279 ₪ לחודש למשך 4 חודשים ולאחר מכן ישלמו 389 ₪ בחודש.

לקוחות קיימים עם Fiber Box יוכלו להצטרף ל- Multi Fiber ללא עלות, ולקבל ממיר Mini Fiber בנוסף לקופסא הקיימת בביתם. דמי התקנה לממיר 99 ₪.

לקוחות קיימים ללא FiberBox שיצטרפו ל-Multi Fiber ייהנו מ-3 חודשים ללא עלות חודשית נוספת ולאחר מכן ישלמו 30 ₪ לחודש ל-FiberBox  + ממיר Mini Fiber. ההתקנה ללקוחות אלו ללא עלות.

 

נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק HOT: “מדובר בבשורה צרכנית חשובה שמביאה קפיצת מדרגה בחוויית הצפייה והגלישה בכל הבית עם מגוון יכולות חדשניות שטרם נראו בישראל. הבשורה באינטרנט, לבדה היא מאוד משמעותית. במחקר שערכנו העידו 40% מהצרכנים בארץ שנתקלו בבעיות קליטה של רשת ה- Wi-Fi בבית, בעיקר בממ”ד ובחדרי השינה, סוגיה שתיפתר תודות להשקתו של ה-Mini Fiber.”

תגובות סגורות