הסכם הפצה בלעדי ל- ETView בשוויץ

אי.טי.ויו מדיקל (ETView Medical) המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים בתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה, חתמה על הסכם הפצה בלעדי לשיווק מכשירי ה- VivaSight™, עם חברת MK-Med AG Medizintechnik שתשמש כמפיץ הבלעדי בשוויץ לתקופה של שנתיים. המפיץ התחייב לבצע רכישות בכמויות מינימום של מאות אלפי שקלים כבר בשנה הראשונה להסכם. עד כה, ב-2015 התקבלו רכישות ע”י המפיץ החדש בהיקף של כ- 380 אלף שקל.

מכשירי ה-VivaSight™ משמשים לניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, בין היתר, בפרוצדורות ניתוחיות של בית החזה הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי. מכשירי ה- VivaSight™ הינם מכשירים רפואיים סטריליים חד-פעמיים, אשר על יתרונותיהם נמנית העובדה כי הם מונעים זיהומים פוטנציאליים, אשר קשורים בשימוש במכשור ויזואליזציה רפואי רב-פעמי. המפיץ בשוויץ מצטרף לשורה של מפיצי החברה אשר מספקים את מוצרי החברה במרבית מדינות אירופה.

 

מכשיר ה- VivaSight™ DL

מכשיר ה-VivaSight™ DL הינו צינור הנשמה דו-קני חד-פעמי המשמש להנשמה מלאכותית אשר בקצהו התחתון מותקנת מצלמת וידאו דיגיטלית זעירה ברזולוציה גבוהה. המצלמה משדרת את התמונה המצולמת אל מסך, ובכך מאפשרת לחברי הצוות הרפואי תמונה ברורה של דרכי הנשימה העליונות במהלך פרוצדורות כירורגיות המצריכות בידוד ריאתי. השימוש במצלמה מאפשר ניטור דרכי האוויר העליונות יחד עם בידוד ריאה (Lung Isolation) במהלך ביצוע פרוצדורות רפואיות מסוימות ווידוא מיקום הצינור הדו-קני לאורך כל פרוצדורת החסימה הריאתית או לאחריה. ברחבי העולם מתבצעות כ- 1.9 מיליון פרוצדורות בידוד ריאה בשנה.

תגובות סגורות