פרודוור רוכשת את אלמוג דיינמיקס – חטיבת מיקרוסופט של אלמוג תעשיות תוכנה

פרודוור ואלמוג הודיעו היום על חתימת הסכם לרכישת חברת אלמוג דיינמיקס המהווה זרוע פעילות מיקרוסופט של אלמוג, לרבות פעילות ה- CRM ומיזוגה בפעילות השוטפת של פרודוור בישראל. פרודוור תקלוט את כל עובדי אלמוג דיינמיקס ואת עשרות לקוחות החברה. היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים. הפעילות תמוזג לתוך המבנה הארגוני הקיים בפרודוור ישראל. לקוחות ומיישמי CRM צפויים להיקלט בחטיבת CEM של פרודוור תחת ניהולו של אנטון צ’רניחוסבקי.

עסקת הרכישה תתרום לחיזוק ליבת הפעילות של שתי החברות, ותספק ערך מוסף הן לעובדים  והן ללקוחות. הרכישה תסייע לפרודוור להרחיב את פעילותה בתחום מיקרוסופט דיינמיקס, המהווה עבורה ליבה ארגונית. אלמוג מעוניינת להתמקד בתחומי הליבה שלה ובהפצת מוצרי החברה Almog ERP והתוכנה הפיננסית.

יוסי חיימוב, מנכ”ל פרודוור ישראל: “אלמוג היא חברה וותיקה ואיכותית, עם רקורד מרשים של עשייה, ובסיס לקוחות איתן.  רכישת אלמוג דיינמיקס ומיזוג פעילותה בפרודוור ישראל תעצים ותמנף את הפעילות העסקית שלנו בתחום ה- Dynamics ותאפשר לנו לעבות ולחזק את פעילות הליבה שלנו בארץ, ולהמשיך להוביל את פעילות ה- ERP וה- CRM  של מיקרוסופט Dynamics בישראל. אנחנו שמחים ונרגשים לקלוט את עובדי אלמוג דיינמיקס ומברכים את לקוחות אלמוג דיינמיקס על הצטרפותם לפרודוור.”

יוני ליפשיץ, מנכ”ל אלמוג: “כחלק מהחשיבה האסטרטגית של אלמוג, החלטנו להתמקד במוצרים מבית פיתוחינו. מהלך זה יאפשר לנו להתמקד בשיווק המוצרים המתקדמים שלנו, ולהתרכז במתן שירות מצוין לאלף לקוחות בקירוב. הבחירה בפרודוור כבית חדש ללקוחות אלמוג Dynamics, היתה טבעית, מעצם היותה מובילת שוק בתחום ה- Dynamics.”

בתמונה (מימין לשמאל): יוסי חיימוב, מנכ”ל פרודוור ישראל ויוני ליפשיץ, מנכ”ל אלמוג

קרדיט צלם: גולן בר אור

תגובות סגורות