NessPRO חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם לייטסייבר

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם חברת לייטסייבר (LightCyber) המפתחת מערכות לזיהוי וטיפול בפריצות cyber. במסגרת ההסכם תשווק NessPRO את פתרונותיה של לייטסייבר בישראל.

משפחת מוצרי LightCyber Magna מתוצרת לייטסייבר מאפשרים זיהוי אוטומטי של פריצות אבטחה ומסייעים לארגונים לצמצם את הנזק ממתקפות cyber על ידי זיהוי מוקדם של התקפות פעילות שהצליחו לחדור דרך מערכות האבטחה הקיימות בארגון. לייטסייבר נכללה ב-2014 ע”י גרטנר ברשימת ה-Cool Vendors בתחום ההגנה על תשתית אבטחה, והשנה זכתה בפרס ה-Hot Company בתחום פתרונות האבטחה הארגוניים מטעם המגזין Cyber Defense. ללייטסייבר הסכמים  לשיתוף פעולה טכנולוגי עם צ’קפוינט, Palo Alto Networks וחברות נוספות..

מוצרי LightCyber Magna מאפשרים לארגונים לזהות ולטפל בצורה מהירה וביעילות גבוהה במתקפות cyber ברשת. הפתרונות משלבים ניתוח מידע הן מרשת התקשורת והן מתחנות הקצה במנוע זיהוי אחוד המאפשר לאבחן בצורה אוטומטית ומדויקת פריצות אבטחה פעילות ולא רק להתריע על ניסיונות חדירה. הזיהוי המדויק מאפשר לארגונים לנקוט צעדי התגוננות אפקטיביים לטיפול ונטרול הפריצות.

“תחום הזיהוי של התקפות cyber בארגונים נמצא בצמיחה מתמדת. יש כיום מודעות הולכת וגוברת לצורך לאתר מיידית איומים ולהתמודד אתם ביעילות”  אמר גונן פינק, מנכ”ל לייטסייבר.  “כיום אנו פועלים גם בארה”ב ובאירופה, אך ישראל נשארה שוק הבית שלנו. השותפות עם NessPRO מאפשרת לנו להגיע ללקוחות גדולים בארץ ולחזק את הדומיננטיות של מוצרינו בשוק המקומי”.

“אנו נפתח דלתות רבות ללייטסייבר ויחדיו נצליח” אמר שחר אפעל, נשיא ומנכ”ל נס ישראל. “אנו יודעים לזהות חברות מעולות וכך גם במקרה זה. המוצרים האיכותיים של לייטסייבר והנסיון שצברה החברה, גם בחו”ל, מאפשרים לנו להציע לארגונים בארץ את הפתרון המיטבי לזיהוי התקפות cyber”.

“פתרונותיה של לייטסייבר מצטרפים לסל המוצרים שמשווקת NessPRO בתחום אבטחת ה-cyber.  זהו נדבך נוסף בהשקעתנו בכל עולם ה-cyber , הן מבחינת מוצרים והן מבחינת הכשרת מומחים ויועצים” אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. “אנו רואים חשיבות רבה ביותר בתחום הגנת ה-cyber  ומוצרי LightCyber Magna ניצבים בחזית הטכנולוגיה העולמית. במסגרת השותפות עם לייטסייבר נסייע לה להגיע ללקוחות רבים נוספים בשוק המקומי ולהרחיב את הצלחתה”.

“ארגונים אינם יכולים להרשות לעצמם פגיעה  וחשיפת המידע, ועליהם לאתר איומים וניסיונות תקיפה מוקדם ככל האפשר. יחד עם זאת, עליהם להוריד את כמות התראות ה-false positive על מנת לזהות ולטפל בסיכונים אמיתיים” אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום cyber ו-monitoring ב-NessPRO. “יחד עם זאת, המנמ”ר וצוותו חייבים להיות בשליטה ולדעת לזהות שמתרחש ניסיון פריצה, גם כאשר הפורצים עברו את ההגנות על הרשת ונמצאים בתוך הרשת הפנים ארגונית. המוצרים של לייטסייבר מאפשרים זאת בצורה מיטבית”.

בתמונה:  טקס חתימת ההסכם בין בין NessPRO לבין לייטסייבר. מימין לשמאל: דדי דבורסקי – מנהל NessPRO, שחר אפעל – נשיא ומנכ”ל נס ישראל, גונן פינק – מנכ”ל לייטסייבר.

תגובות סגורות