חדשות היום

ON Semiconductor רוכשת את Fairchild Semiconductor תמורת $2.4 מיליארד במזומן

 ON Semiconductor ו-Fairchild Semiconductor International Inc. הכריזו לאחרונה שהן חתמו על הסכם סופי לפיו תרכוש ON Semiconductor את Fairchild תמורת $20.00 ליחידת מנייה בעסקת מזומנים המוערכת לכ- 2.4$ מיליארד. הרכישה יוצרת חברה מובילה בשוק המוליכים למחצה של הספק עם הכנסה של כ-$5 מיליארד המסונפת אל שווקים מרובים, בעלי מוקד אסטרטגי על השווקים הסופיים של רכב, תעשייה וטלפונים חכמים.

“השילוב של ON Semiconductor ו-Fairchild יוצר גוף מוביל במוליכים למחצה של הספק בעל יכולות חזקות בשוק המוליכים למחצה המתחזק במהרה. התכנית שלנו היא לצרף שתי חברות בעלות קווי מוצרים משלימים במטרה להציע ללקוחות את המגוון המלא של מוצרים בעלי מתח גבוה, בינוני ונמוך”, אמר Keith Jackson, נשיא ו-CEOשלON Semiconductor. “תוספת ה-EPS המיידית והיכולת להגדיל משמעותית את תזרים המזומנים החופשי של ON Semiconductor, עושות את רכישת Fairchild  להזדמנות מצוינת עבור בעלי המניות של ON Semiconductor”.

“בתור חלק של ON Semiconductor, Fairchild תוסיף לקדם חידושים טכנולוגיים ותכנוניים בצריכת אנרגיה יעילה כדי לסייע ללקוחותינו לרשום הצלחה וערך מוסף עבור השותפים והעובדים שלנו בעולם”, הכריז Mark Thompson, נשיר ו-CEO של Fairchild. “אנחנו צופים בעתיד לעבוד מקרוב עם הצוות של ON Semiconductor כדי להבטיח מעבר חלק”.

לאחר סיכום העסקה, ההעברה צפויה להיות רווחית מידית עבור רווחי ה-non-GAAP למנייה ותזרים המזומנים החופשי, כולל כל תשלום הקשור לרכישה, בלאי בעל ערך הוגן של המלאי המתפתח, ובלאי לא-מוחשי הנרכש. ON Semiconductor צופה להגיע לחסכונות שנתיים של $150 מיליון תוך 18 חודשים לאחר סגירת העסקה.

ההעברה איננה תלויה בתנאי כספי כלשהו. ON Semiconductor מתכוונת לממן את ההעברה בעזרת מזומנים מתוך המאזן המשולב של החברות ו-2.4$ מיליארד של חובות חדשים. ההתחייבות של מימון החוב כוללת גם הספקה של שירותי אשראי מקיפים, אשר יחולו מיידית. ON Semiconductor מוסיפה להתחייב לתכנית הקניה החוזרת של המניות שלה, והמימון המסוכם מספק גמישות לשם המשך קידום הקניות החוזרות של המניות.

תגובות סגורות