חדשות היום

חברת Avanti פורסת רשתותHTS באמצעות טרמינל לווייני VSAT לאספקת קישוריות פס רחב

חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, מדווחת היום כי Avanti Communications Group plc (AIM: AVN), מפעילת הלוויין בפס רחב, תפרוס טרמינל לווייני VSAT של גילת במטרה לספק את הגישה המהירה ביותר שקיימת לאינטרנט בפס רחב למשקי בית באזורים מרוחקים ברחבי בריטניה.

Avanti משמשת ספקית עבור היוזמה הממשלתית “Broadband Delivery UK”, שמסבסדת עלויות פריסת פס רחב במטרה לעמוד ביעדי הקישוריות הלאומיים של בריטניה. גילת תספק את נתבי ה-Gemini קומפקט בעלי הביצועים הגבוהים שלה, המיועדים לשימוש חסכוני באזורי מגורים, מאחר והם מאוד מהירים ונוחים להתקנה עצמית.

“אנו בוחרים בציוד של גילת מאחר והוא מוסיף ממד חדש לפורטפוליו שלנו. ב-Mb30 לשנייה, זהו המוצר המהיר ביותר בשוק במחיר נוח לצרכן”, אמר מר Matthew O’Connor, סמנכ”ל התפעול של Avanti Communications.

“העסקה עם Avanti היא משמעותית עבורנו מאחר והיא נוגעת בשניים ממנועי הצמיחה שלנו בו זמנית: אינטרנט לווייני בפס רחב ואינטרנט בפס רחב באזורים מרוחקים,” הסביר דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת. “אנו שמחים שנבחרנו לפרויקט זה ואנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם Avanti”.

בתמונה: דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת (צילום יח”צ)

 

תגובות סגורות