חדשות היום

לנובו חושפת את ה- ThinkPad P40 Yoga

Lenovo חשפה אמש את ה- ThinkPad P40 Yoga, תחנת עבודה ניידת עתירת ביצועים שתסייע למקצועני הקריאייטיב לשחרר את מלוא היצירתיות שלהם. ה- ThinkPad P40 Yoga מספק חווית שרטוט דיגיטלי ראשונה במעלה עם ביצועים ואמינות של תחנת עבודה ניידת.

החל מאמני דיגיטל המעצבים את שובר הקופות הבא של הוליווד ועד למהנדסים המתכננים את מכוניות הדור הבא, מקצועני קריאייטיב נדרשים לשרטט את עיצוביהם ולהפיח בהם חיים. כדי לעשות זאת, המשתמשים רוכשים בדרך כלל שתי מערכות נפרדות – טאבלט המספק את הרגישות והדיוק הנדרשים לחוויית שרטוט ותחנת עבודה ניידת לצורך “רינדור” העיצובים באפליקציות עוצמתיות.

כתחנת העבודה הניידת מרובת המצבים הראשונה אי פעם, ה- ThinkPad P40 Yoga מציע גמישות של עבודה עם ארבעה מצבים – מחשב נייד, מעמד, אוהל או טאבלט – המאפשרת למקצוענים לעשות יותר בכל שימוש. המערכת מספקת את רמת הדיוק המירבית בשרטוט באמצעות עט מגע רגיש ומסך מגע המבוסס על טכנולוגית Wacom Active ES, עם 2,048 רמות רגישות לחץ על מסך IPS ברזולוציה גבוהה (2560 X1440). אנשי מקצוע ומעצבים מכירים היטב את הצורך ברמת דיוק מוחלטת. בעבודה עם Wacom, לנובו פיתחה דרייבר ייחודי כדי להגיע קרוב מאי פעם לחווית שרטוט עם עט ונייר. לצורך חווית שרטוט נוחה וריאליסטית, נכלל עט המגע הנטען ThinkPad Pen Pro, יחד עם חודי עט נוספים המספקים רמות שונות של משוב מגע עבור קהילת המקצוענים.

“שרטוט הוא הבסיס לכל מה שאנו עושים”, אמר קייל ראנסימן, מעצב תעשייתי ומנהל תוכן אסטרטגי, Autodesk. “מעצבים יכולים לשרטט במשך חודשים כדי לחדד את הרעיונות שלהם, וכאשר הם מגיעים לנקודה בה הם מרגישים שהם מוכנים לצאת לאוויר, הם נהנים מתחנת עובדה ניידת, מאושרת ISV, כדי לייצר ויזואליזציה של העיצובים שלהם. היכולת לבצע את כל הדברים  על מכונה אחת הוא יתרון עצום בתעשייה שלנו”.

לצד יכולות השרטוט המובילות, Lenovo ThinkPad P40 Yoga מציע ביצועים של תחנת עבודה ניידת ללא פשרות. על בסיס כרטיס NVIDIA Quadro M500M GPU עם 2GB VRAM, המחשב הנייד מותאם להרצת טווח מלא של אפליקציות מקצועיות ללא פשרות. יותר מכך, המערכת גם מציגה את מעבד הליבה Intel 6th Generation Core i7, עם עד 16 גיגה זיכרון RAM ו-SSD של 512 ג’יגה לעיבוד אולטרה מהיר.

ובפעם הראשונה בתחנת עבודה ניידת, ה- Lenovo ThinkPad P40 Yoga מציג את מקלדת ה- Lift’n Lock של לנובו, עם מסגרת המתרוממת באופן אוטומטי סביב המקשים כאשר המכשיר עובר למצב טאבלט, והמעניקה בכך למשתמשים את היכולת לעבוד בנוחות וביעילות. המכונה מציגה את האמינות המוכחת של ThinkPad, עם זמן עבודה מירבי מחוץ למשרד בזכות חיי סוללה ארוכים, שלדה העומדת בתקן Mil-SPEC להבטחת עבודה תחת תנאים קשים, ועיצוב קל משקל המשתמש בחומרים מתקדמים.

לצד ה- ThinkPad P40 Yoga, לנובו הכריזה גם על ה- ThinkPad P50s וה- ThinkStation P310. ה- ThinkPad P50s משלים את משפחת ה- ThinkPad P Series, כשהוא מציע יכולות פרימיום במחיר נמוך יותר וביצועים מתקדמים הארוזים בתחנת עבודה ניידת דקה וקלה יותר. מאפיינים חדשניים של ה- ThinkPad P50s כוללים תצוגת 3K IPS לתמונות חדות ביותר ואת טכנולוגית Power Bridge, המאפשרת עד 17 שעות חיי סוללה, שמספקים למשתמשים אפשרות להמשיך את עבודתם בכל זמן.

התוספת החדש למשפחת ה- P Series, ה-ThinkStation P310, מתבססת על הצלחת ה- ThinkStation P300 ומציעה מכונה ברמת כניסה עם טכנולוגיות מתקדמות המצויות בדרך כלל בתחנות עבודה ברמת הפרימיום. היא מציגה את מעבד Intel Xeon E3-1200v5 החדש ואת טכנולוגית ה- NVIDIA GPU העדכנית ביותר. המערכת גם מכפילה את נפח הזיכרון של תחנות העבודה הקודמות במחירי כניסה, כשהיא מציעה עד ל-64 גיגה זיכרון DDR4 RAM ותמיכה עבור כונני  FLEX עם Samsung M/2NVMe SSDs.

ה- ThinkPad P40 Yoga ניתן לרכישה עם ThinkPad Pen Pro – העט המתקדם של לנובו המשתמש בטכנולוגית Wacom המובילה בתעשייה, לדיוק ונוחות עבודה משופרים. בנוסף, ה- ThinkPad P40 Yoga תומך ב- Lenovo OneLink+, הדור הבא של תחנות עגינה המאפשרות את כל יכולות העגינה ואספקת החשמל בחיבור אחד. התחנה היא הפתרון האידיאלי עבור משתמשים הממנפים מספר מכשירים, לחסכון בזמן והספק גדול יותר. את ה- ThinkPad P50s ניתן לרכוש עם תחנת עגינה אופציונאלית ThinkPad Ultra Dock, המציגה יותר “כוח סוס” להנעת תחנות עבודה ניידות.

“הדור השישי של מעבדי Core i7  של אינטל הם המנוע של המחשבים הניידים החדשניים ביותר בשוק, ואנו שמחים לראות את העוצמה הזאת נרתמת לתחנת העבודה מסוג ‘אחד בשניים’ של לנובו”, אמר נבין שנוי, סגן נשיא ומנכ”ל קבוצת פלטפורמות קצה לניידות, אינטל. “ה- Lenovo ThinkPad P40 Yoga מציג חדשנות מדהימה ואת העוצמה של טכנולוגית אינטל למקצועני קריאייטיב”.

“כדי להכניס חיים ביצירות שלהם, במדיה, בבידור, בעיצוב ובהנדסה, מקצוענים דורשים את טכנולוגית הגרפיקה המתקדמת ביותר”, אמר גרג אסטס, סגן נשיא שיווק ארגוני, NVIDIA. “מעבד ה- Quadro M500M GPU לביצועים גבוהים מספק את כח הסוס להרצת אפליקציות מקצועיות תובעניות, ועם זאת הוא יעיל מאוד בצריכת חשמל – מושלם עבור ה- ThinkPad P40 Yoga”.

“שרטוט הוא חיוני לתהליך היצירתי, וטכנולוגית Wacom stylus שלנו הובילה את הדרך לשרטוט במכשירים ניידים”, אמר מסהיקו ימאדה, נשיא ונמכ”ל Wacom. “האפשרויות המובנות בתוך ה- Lenovo ThinkPad P40 Yoga כוללות את טכנולוגית ה- Active ES pen שלנו, המאפשרת למעצבים ומקצועני קריאייטיב אחרים להוציא את המירב ממערכת זו, עם יכולות תצוגה ומגע שאין להן תחרות בשוק”.

“Autodesk מספקת כלי 3D מתקדמים המאפשרים למקצועני קריאייטיב להעיר לחיים את הדמויות המציאותיות ביותר, ולהציג עולמות מדהימים עבור סרטים, טלוויזיה ומשחקים”, אמר מרק האמקר, מנהל שיווק מדיה ובידור, אוטודסק. “הפוטנציאל היצירתי של המעצב משתחרר כאשר הוא משתלב עם התוכנה והחומרה המתאימות, כגון Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Autodesk Mudbox, ותחנות העבודה של לנובו”.

“מעצבים יודעים כי ניידות היא חיונית”, אמר טים גיורטיין, מייסד משותף, MX3D. “בעבר, המשמעות הייתה שהיינו צריכים להשתמש בטאבלט לשרטוט ובתחנת עבודה ניידת כדי לבצע רינדור של העיצובים. עם Lenovo ThinkPad P40 Yoga, לנובו שינתה את חוקי המשחק עבור מקצוענים בתעשייה שלנו, כשהיא מציעה את כל מה שאנחנו צריכים במכשיר אחד”.

עסקים יכולים לבחור ממגוון פתרונות שירות ותמיכה שיתאימו לצרכיהם. מתוך מחויבות למיקוד בלקוח, איכות וזמינות, שירותי לנובו מציעים פתרונות משולבים וחדשניים, כדי להבטיח תפוקה מירבית בעבודה. הרחבות אחריות, שדרוגים, הגנה מפני נזקי תאונה, Keep Your Drive, קדימות בתמיכה ומערך שלם של שירותי הפעלה אוטומטיים, מסייעים לארגונים לגשר ביעילות על הפער שבין הצרכן לעסקים.

תגובות סגורות