סלמיינינג גייסה 5 מיליון דולר להרחבת פתרון SON מבוסס חווית משתמש

חברת סלמיינינג הישראלית, ספקית מובילה בתחום פתרונות SON (Self-Organizing Networks) לטיוב הרשת הסלולארית ושיפור חווית הרשת של מנויים, הודיעה היום, על השלמת סבב גיוס A בשווי כולל של 5 מיליון דולר בהובלת לאזארוס ישראל. החברה מתעתדת לממן באמצעות ההשקעה התרחבות לשווקים חדשים תוך המשך פיתוח הטכנולוגיה המתמקדת בהתנהגות המנויים.

פתרון ה-SON של סלמיינינג מנתח, באופן יחודי, מידע הנוגע לחווית המנויים ומזהה דפוסי התנהגות. מידע זה מתווסף למקורות נוספים, כך שהניתוח המשולב מאפשר טיוב אוטומטי של הרשת הסלולארית מונחה איכות שירות ואיכות חוויה. מקורות המידע ואופי הניתוח של מערכות SON אחרות מגבילים מאד את המפעילים הסלולאריים ביכולת להבין, למדוד ולשפר את חווית המשתמש. מחקר שוק ה-SON של חברת SNS משנת 2015 צופה מגמה זו, ומציין כי פרוייקטים בתחום יאופינו יותר ויותר בתיקוני רשת אוטומטיים דינאמים, המונחים על ידי מדדי איכות שירות (QoS) ואיכות חוויה (QoE).

“בפלטפורמה שלנו קיימת אינטגרציה עמוקה בין SON לבין CEM (ניהול חווית המשתמש) שלא ניתן למצוא בפתרונות SON אחרים, והמשמעות היא אופטימיזצית רשת אינטיליגנטית, רגישה לחווית המנוי”, אומר גיורא סניפר, מנכ”ל סלמיינינג. “ההשקעה מהווה אישור לביקוש הקיים בשוק לפתרונות מן הסוג של סלמיינינג ויאפשר לנו להמשיך לפתח פתרונות SON מבוססי CEM מהמתקדמים בעולם, העושים שימוש בטכנולוגיות Big Data. בחודשים הקרובים נגדיל משמעותית את פעילותנו הן בתחומי פיתוח הטכנולוגיה והן בנוכחות שוק”.

“מחד היישומונים על גבי הניידים צורכים כמויות דאטה הולכות וגוברות, ומאידך קיימת אצל מנויי סלולאר דרישה לחווית משתמש נטולת הפרעות. המפעילים נמצאים תחת לחץ מתמיד לתחזק רשת הנותנת לכך מענה”, מציין בריאן אברהמס, שותף בכיר בלאזארוס ישראל. “אנו עדים לגל השני של מהפכת ה-SON, והטכנולוגיה של סלמיינינג היא בקדמת חזית של מה שאנו מכנים SON 2.0. זו טכנולוגיה שתשנה את כללי המשחק”.

 

בתמונה:  גיורא סניפר, מנכ”ל סלמיינינג

תגובות סגורות