חברת השבבים הישראלית ולנס מודיעה בכנס CES על כניסתה לשוק הרכב

חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens) מרחיבה פעילותה העסקית, עם כניסה לשוק הרכב העולמי. ולנס הודיעה על כך היום, יום ד’, בתערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס, במסגרת ארגון HDBaseT הבינלאומי, שאותו הקימה בשנת 2010 בשיתוף עם יצרניות אלקטרוניקה מהמובילות בעולם ומקדם את הטכנולוגיה שפיתחה.

ענקיות הרכב דיימלר (Daimler AG) וג’נרל מוטורס (General Motors) וספקית הטכנולוגיות לתחום  הרכב דלפי (Delphi), הודיעו במהלך CES, על הצטרפותן לארגון HDBaseT המובל ע”י ולנס, כשותפות תורמות ויוזמות.

בעקבות הכניסה לפעילות החדשה, צפויה ולנס להגדיל את פעילות הפיתוח שלה כבר השנה ולגייס  לשורותיה עשרות עובדים נוספים למרכז הפיתוח שלה בישראל. לאחרונה השלימה החברה סבב גיוס ממשקיעים קיימים בהיקף של 20 מיליון דולרים. ההון שגויס מיועד לתמוך בכניסתה לשוק הרכב.

ולנס היא המפתחת והמובילה העולמית של טכנולוגיית HDBaseT שהפך לסטנדרט עולמי לקישוריות המאפשר הפצת תכני מולטימדיה באיכות אולטרה HD למרחקים ארוכים (עד מאה מטר) וללא צורך בדחיסה. הדור השלישי של הטכנולוגיה, שנמצאת כיום בשימוש רחב בשוק האודיו-וידאו (Pro-AV) העולמי, יעבור התאמה לצורכי שוק הרכב ויהיה בבחינת Game Changer אשר ייעל ויפשט את אתגרי הדור הבא של הישומים הבידוריים והבטיחותיים ברכב.

דרור ירושלמי

דרור ירושלמי

עם הכניסה לשוק הרכב, הטכנולוגיה של ולנס, השבב והתוכנה, ישולבו במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות בטיחות, התרעה ונהיגה עצמאית ( – advanced driver assistance systemsADAS) בכלי הרכב. בכך, תאפשר ולנס לייעל משמעותית את תפעול ועלות הדור הבא של מערכות אלו, אשר יאופיינו בתקשורת מהירה ואיכותית שטרם נראתה בשוק זה. מדובר ברוחב פס חסר תקדים עם קצב העברה של עד 6bps על גבי כבלUTP  בודד באורך של כ-15 מטר. בנוסף, תספק הטכנולוגיה של ולנס הפצה מהירה ללא דחיסה של תכני אודיו-וידאו, אתרנט, אותות בקרה, USB וחשמל, על גבי תשתית כבילה פשוטה, חסכונית ואמינה.

כמו כן, מנכ”ל ולנס, דרור ירושלמי, יקבל בתערוכת CES את פרס ה-Emmy היוקרתי עבור תרומתה של טכנולוגית HDBaseT לשיפור איכות הצפייה בטלוויזיה. הפרס מוענק לחברות שהחזון והחדשנות שלהן השפיעו באופן מהותי על הדרך שבה אנו צופים בטלוויזיה.

ירושלמי: “כחברה ישראלית שהחלה דרכה כסטרטאפ, אנו גאים בהשפעה שלנו על השוק העולמי בתחום האודיו וידאו, עם טכנולוגיה שהפכה לתקן מחייב בתעשייה הגלובלית. הכניסה לעולם הרכב מהווה עבורנו שוק יעד בעל פוטנציאל משמעותי ואנו שמחים לבשר היום על היענותן של שחקניות מפתח בתעשייה העולמית לשתף עמנו פעולה בהובלת הדור הבא של מערכות ה-Infotainment וה-ADAS. ישראל מהווה ללא ספק מוקד ידע וחדשנות מוביל בטכנולוגיות לתחום הרכב ואנו שמחים להשתלב בשוק זה עם פתרון אשר אנו מעריכים כי יוטמע בתשתית כלי הרכב כבר בשנים הקרובות”.

נטלי וינקובסקי, ארכיטקטית מובילה להנדסת מערכות חשמל וטכנולוגיית מערכות , ג’נרל מוטורס: “ג’נרל מוטורס מחויבת להביא לשוק הרכב את הטכנולוגיות והתשתיות הטובות ביותר שיאפשרו חווית נהיגה בטוחה ונעימה יותר. עם כניסתו של ארגון HDBaseT לקטגוריה זו, אנו מצפים להשתלב ולתרום לקידום החזון”.

ד”ר יאן באואר, דיימלרAG: “לקוחות דיימלר מצפים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעת שהם נוהגים במכוניות שלנו. החזון שלנו הוא לספק להם את התשתיות הטובות ביותר ו-HDBaseT היא הטכנולוגיה שיכולה לסייע בקידום חזון זה”.

מרקוס קרקהוף, מנהל הנדסה עולמי, דלפי: “כספק טכנולוגי עולמי מוביל לתחום הרכב, הפתרונות שאנו מספקים ליצרניות הרכב מסייעים בבניית כלי רכב בטוחים וידידותיים יותר לסביבה וכן מחוברים ליישומים מבוססי מידע מתקדמים. אנו רואים עצמנו שותף טבעי לארגון  HDBaseTומצפים להמשיך להתפתח יחד עמו בתחום האוטומוטיב”.

לצפייה במגוון כתבות על חברות סטארט אפ בישראל 

למגוון חדשות ועדכונים 

תגובות סגורות