חדשות היום

וואווי משיקה שעון חכם לנשים

בתערוכת האלקטרוניקה העולמית CES, חשפה ענקית הטכנולוגיה הסינית Huaweiאת שתי הגרסאות החדשות של שעון הפרמיום החכם שלה, המיועדות לקהל הנשי: ה-Jewelוה- Elegant. דגמים אלה עוצבו בשיתוף עם סברובסקי, מותג הקריסטלים היוקרתי, והם מסמנים  את תחילתה של התמקדות החברה בפלח השוק הנשי.

יופי על-זמני שמתאים לכל אירוע

דגמי ה- Jewel וה- Elegant של שעוני וואווי  מצטרפים לדגמים Classic, Active ו-,Elite שיצאו בשנה שעברה, וזכו  לתשבחות ברחבי העולם. המהדורות החדשות מציעות שתי אפשרויות אופנתיות  לנשים. דגם Jewel מצופה זהב אדום ומשובצות סביבו 68 אבני “סברובסקי זירקוניה” נוצצות, כל אבן בגודל 1.5 מ”מ. זוהרו של ה-Jewel אינו משתווה לשום שעון חכם  אחר בשוק. הדגם השני, שנקרא –Elegant, הוא גרסה מעודנת יותר, המצופה זהב אדום ללא אבני חן. את שני השעונים משלימות רצועות מעור איטלקי אמיתי, המגיעות בגווני לבן-פנינה וכחול-ספיר. בנוסף, דגמי ה-Jewel וה-Elegant של ה-Huawei Watchמגיעים עם מעל 40 עיצובים של מסך השעון, הזמינים גם בדגם המקורי, ותוספת של 10 עיצובים נשיים, בלעדיים לדגמים החדשים.

שעון וואווי – כשאופנה פוגשת טכנולוגיה

המפרט הטכני של דגמי ה-Jewel וה-Elegant זהה למפרט המנצח של שעון וואווי המקורי, שעוצב בהשראת יצרני השעונים השוויצריים וכולל זכוכית ספיר חסינה בפני שריטות (הבחירה המועדפת על מותגי היוקרה השוויצריים) המצפה את פני השעון העגולים שקוטרם 44 מ”מ. מסגרת פלדת אל-חלד עמידה במיוחד, המיוצרת בחישול קר ומצופה בזהב אדום, משלימה את חוזקם ועמידותם של שני הדגמים. שעון הפרמיום החכם של וואווי נוצר בהשראת שעונים קלאסיים והוא מהווה מפגש מושלם בין אופנה לטכנולוגיה.

השעון החכם של וואווי מבוסס על מערכת ההפעלה Android Wear™ ויכול לשרת הן משתמשי אנדרואיד והן משתמשי iOS, מערכת ההפעלה של אפל. השעון מציג על מסכו התרעות מיידיות על שיחות נכנסות, SMS, הודעות ודוא”ל. בנוסף, השעון כולל קישוריות בלוטות’ המאפשרת שימוש באוזניות אלחוטיות. כלומר, שעון וואווי מאפשר להאזין בזמן האימון למוזיקה שהורדתם, מה שהופך אותו, לשעון הריצה המושלם. השעון תומך גם בפקודות קוליות לשליטה בהשמעת מוזיקה או חיפוש מקומות וניווט אליהם. חיישן הדופק המדויק ימדוד את קצב הלב שלכם, וחיישן התנועה בעל שישה צירי תנועה יכול למדוד פעילויות כגון הליכה, ריצה וטיפוס.

זמינות ואביזרים נלווים

ניתן להשיג את  הדגמים הסטנדרטיים של שעון וואווי ביותר  מ- 20 מדינות ואזורים, ביניהם ארה”ב, בריטניה, ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, נורבגיה, רוסיה, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, ספרד, שוודיה, שוויץ ואיחוד האמירויות הערביות. גרסאות ה-JEWEL  וה- ELEGANT יוצעו למכירה באותן מדינות החל ממרץ 2016.

לצפייה במגוון כתבות על חברות סטארט אפ בישראל 

למגוון חדשות ועדכונים 

תגובות סגורות