חדשות היום

לנובו חושפת ב-CES אתThinkPad X1 Tablet – טאבלט מודולרי וחלוץ בתחומו

לנובו חשפה היום את המשפחה המורחבת ועתירת החדשנות X1. אל המשפחה אשר פונה לקהל המאמצים הראשונים מצטרפים חברים חדשים, כגון הטאבלט ThinkPad X1 עם עיצוב מודולרי ייחודי וגמישות יוצאת דופן, ה- ThinkPad X1 Yoga עם מסך ה- OLED הראשון בעולם, וה- ThinkPad X1Carbon עטור הפרסים, בגרסה דקה וקלה אף יותר אשר מחזקת את העליונות שלו בשוק האולטרה ניידים. אליהם מיתוסף ה- ThinkCentre X1, מחשב All-in-one שולחני, עם עיצוב שיהפוך אותו לפריט מרכזי בכל משרד ועם ביצועים ללא תחרות.

תוכנן והונדס לקהל המאמצים הראשונים

העיצוב המודולארי של ה- ThinkPad X1 Tablet מציע משהו שאף טאבלט אחר לא מסוגל – הרחבת יכולות באמצעות אפשרות של חיבור מודולים:

  • זקוק לתוספת סוללה? מודול היעילות מגביר את השימוש עד ל-15 שעות בסה”כ.
  • נדרש למצגת? מודול ה- Presenter כולל מקרן pico וחיבור HDMI
  • יוצר בתלת מימד? הוסף מודול 3DImaging עם מצלמת RealSense אחורית של אינטל

ThinkPad_X1_Yogaאת מקלדת ה- ThinkPadהמלאה, עם כדור העקיבה המוכר שלה TrackPoint, ניתן להתאים לנוחות המשתמש באמצעות שלוש זוויות הקלדה, והיא שומרת על תחושת ההקלדה הקלאסית של ה-ThinkPad. המקלדת והטאבלט יחדיו שוקלים 1.1 ק”ג לחווית שימוש אולטרה-קלה. במקביל, זהו גם טאבלט החלונות הראשון עם תמיכה ב- LTE Advancedלקישוריות מהירה במיוחד, כמעט מכל מקום. ה- ThinkPad X1 Tablet גם מתאפיין בפאנל אחורי הניתן להסרה לצורך תחזוקה ושדרוגים.

קשה להאמין כמה דק ה- ThinkPad X1 Yogaהמתהדר בעובי של 1.67 ס”מ בלבד ובמשקל של 1.27 ק”ג. זהו גם המחשב הרב-מצבי הראשון בעולם, אשר כולל אפשרות למסך SamsungOLED המשחזר צבעים עשירים וגווני שחור עמוקים יותר. ה- X1 Yoga כולל את פטנט Lift and Lock(הרם ונעל) אשר מקפל את המקשים פנימה במצב טאבלט, וגם מכיל עט מגע המאוחסן ונטען בתוך המערכת, כך שלא ילך לאיבוד.

ThinkPad X1 Carbonממשיך לבלוט בשוק כמחשב ה-ultrabook העסקי הקל ביותר בעולם ב-14 אינץ’. כאחד מה- notebooks המעודנים והאלגנטים אשר קיימים כיום, ה- X1Carbon הוא דק, קל ועוצמתי יותר מאי פעם. עם שיפורי עיצוב שנעשו מנקודת מבט של הצרכן וכתוצאה מהקשבה למשוב לקוחות בוצעו מספר שיפורים, כולל אפשרויות תצוגה, זיכרון ואחסון מורחבים, קישוריות משופרת, והפיכת ה- X1 Carbon לקל יותר במשקל 1.18ק”ג בלבד.

עם שילוב ייחודי בין ביצועים, קישוריות ומאפייני אבטחה הזמינים בכל שלושת המוצרים, משפחת ה-ThinkPadX1 עוצבה ותוכננה עבור מאמצים ראשונים, עם:

  • עד ל- 1TBאחסון NVMe PCIe SSD, המציע מהירות גבוהה של עד פי שניים מאשר SATA SSD
  • קישוריות אולטרה-מהירה, לרמה של ארגונים, עם מודם Snapdragon X7 LTE, הכולל תמיכה ב- 4G LTE Advanced Carrier Aggregation למהירות הורדה של עד ל- 300 מגה בשניה.
  • קורא טביעת אצבע ומעבד אבטחה Trusted Platform Module(TPM) מספקים שקט נפשי
  • קשיחות מובנת, אשר צלחה יותר מ- 200 מבחני עומסים, מאפשרת לעמוד בתנאי עבודה קשים בדרכים

משפחת ה- ThinkPad X1 גם כוללת מספר מוצרים משלימים שתוכננו במיוחד כדי להתאים ולשפר את חווית המשתמש הכוללת:

  • ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse– עכבר דואלי דק וקל המותאם במיוחד לנסיעות. ניתן להפוך אותו כדי להשתמש במשטח המגע המשולב בו לניווט קל יותר בין שקפים.
  • אוזניות ThinkPad X1 הותאמו במיוחד עבור משפחת X1באמצעות Dolby וצוידו בדרייבר כפול לשמע משופר בשיחות טלפון, מוזיקה וסרטים.
  • X1 Sleeve, שרוול עם פנים רך למגע ותפס מגנטי קל לפתיחה, הוא אמצעי הנשיאה המושלם עבור ה- X1 Carbon או X1 Yoga.
  • ThinkPad 65W Micro Adapter קטן ב-58 אחוזים וקל יותר ב-50 אחוזים מאשר ספק החשמל הרגיל, והוא השותף האידיאלי לנסיעות עבור ה- ThinkPad X1 וה- X1 Yoga.

סביבת העבודה של המחר

ThinkPad_X1_Carbon_ה-ThinkCentre X1 AIOמציעעיצוב מרשים עם מסגרת 11 מ”מ דקה במיוחד היוצרת את אחד ממחשבי השולחן הדקים בעולם. מסך איכותי נוגד סינוור מציג תמונה בהירה מכל זווית לרוחב 23.8 האינצ’ים שלו, ולמרות גופו הדק במיוחד ה- ThinkCentre בנוי בקשיחות. הוא נועד לעמוד בהצטברות אבק, גורם נפוץ לכשל בחומרה במחשבים אישיים, ונבחן לאורך 8 שעות בחדר אבק המדמה 10 שנות עבודה בסביבה משרדית.

ה-ThinkVision X1, מסך דק במיוחד בעובי של 7.5 מ”מ, הוא הראשון בעולם המקבל תעודת TUV Eye-Comfort. המחשב אשר מציג מסך 27 אינץ’ UltraHD נוגד סינוור מקצה לקצה, וכולל אפשרויות קישור עשירות כגון USB מסוג C, תואם באופן מושלם את  ThinkPad X1 Tablet.

ההנדסה ממוקדת הלקוח של לנובו מאפשרת לנו לתכנן ולבנות מוצרים המציבים את משתמש הקצה מעל לכל. משפחת ה- X1 היא תוצר של המרדף חסר המנוח שלנו אחר חדשנות המציבה את מוצרינו  מעל לנורמה”, אמר ג’ונסון גיה, סגן נשיא קבוצת המחשוב האישי, לנובו. “אופטימיזציה של המוצרים שלנו עם מאפיינים ייחודיים לביצועים גבוהים יותר, גישה משופרת לענן, ואבטחה ועמידות מובילות, יסייעו ללקוחות שלנו להסתמך על טכנולוגיה ככלי נשק סודי”.

לצפייה במגוון כתבות על חברות סטארט אפ בישראל 

למגוון חדשות ועדכונים 

תגובות סגורות