מזור רובוטיקה מדווחת על שיא רבעוני של הזמנות למערכת ה-Renaissance והכנסות ברבעון

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על קבלת הזמנות למספר שיא של 12 מערכות Renaissance ברבעון הרביעי אשר הסתיים ב-31 בדצמבר, 2015. בשוק האמריקאי התקינה החברה 8 מערכות, ובשווקים הבינלאומיים קיבלה החברה הזמנות ממפיציה ל-4 מערכות, מרביתן באסיה. במהלך שנת 2015 כולה קיבלה החברה 25 הזמנות למערכות Renaissance, וכן חוזה שדרוג אחד למערכת קיימת. היקף ההזמנות ב-2015 משקף גידול של 25% בהשוואה ל-20 מערכות שהוזמנו בשנת 2014.

על בסיס מידע תפעולי ופיננסי הזמין כעת, החברה צפויה לדווח על הכנסות שיא של כ-8.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי אשר הסתיים ב-31 בדצמבר, 2015. מזור צופה כי הכנסותיה לשנת 2015 כולה יהיו כ-26 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 21.2 מיליון דולר בשנת 2014. התוצאות הכספיות הצפויות, כפי שמדווחות בהודעה זו, מבוססות על נתונים כספיים לא מבוקרים ראשוניים לתקופות אלו.

“השיא שהושג במספר מערכות ה-Renaissance שהוזמנו במהלך הרבעון הרביעי של 2015, עולה בקנה אחד עם האופטימיות שאנו מפגינים באשר לפוטנציאל העסקי עבור מוצרינו בשוק”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “במהלך הרבעון, הרחבנו את נוכחותנו באזורים עירוניים בארה”ב, דוגמת פילדלפיה, וכן בשווקים הבינלאומיים באסיה ובאירופה. בארה”ב אף הצלחנו ליצור דריסת רגל במוסדות אקדמיים מובילים בשיקאגו ומיאמי, שם מערכות אלו ישמשו להכשרת הדור הבא של נוירוכירורגים ומנתחים אורתופדיים. עם כניסתנו לשנת 2016, אני מאמין שהמשך יישום אסטרטגיות הצמיחה שלנו, הרחבת דריסת הרגל בשוק, השיא בשימושיות במערכת יחד עם נתונים קליניים חזקים התומכים בערך הקליני של מערכת הרנסאנס, ההשקה המסחרית של קו מוצרי ה- PRO שלנו, כל אלה ימשיכו להגדיל את המודעות למערכת ה- Renaissance. הישגים אלו מציבים את מזור בעמדה שתאפשר לה להאיץ את קצב אימוץ מערכת ה- Renaissance כסטנדרט הטיפולי המקובל, כך ש-2016 תהיה שנת צמיחה עבור החברה”.

מזור רובוטיקה סיימה את הרבעון הרביעי עם סך של 108 מערכות שנמכרו ברחבי העולם, בכלל זה 64 מערכות בארה”ב, שוק היעד העיקרי לצמיחת החברה. זאת, בהשוואה ל-83 מערכות, 46 מהן בשוק האמריקאי – בסוף הרבעון הרביעי אשר הסתיים ב-31 בדצמבר, 2014. החברה מתכוונת לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה אשר הסתיימה ב-31בדצמבר, 2015, לקראת סוף חודש פברואר.

בתמונה: אורי הדומי, מנכ”ל מזור

תגובות סגורות