משרד התחבורה של ארה”ב ומובילאיי בשיתוף פעולה אסטרטגי להתקנת מערכת בטיחות באוטובוסים

שר התחבורה האמריקאי מכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מובילאיי,להתקנת מערכת בטיחות באוטובוסים, בעיר הזוכה ב”אתגר העיר החכמה” של הממשל האמריקאי. במסגרת שיתוף הפעולה יותקנו מערכות Shield + של מובילאיי בכל האוטובוסים של העיר הזוכה.

על שיתוף הפעולה האסטרטגי הוכרז במסגרת פאנל The Future of Urban Mobility, שהתקיים בשיתוף שר התחבורה האמריקאי, פרופר אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי,  מנכ”ל קוואלקום, מנהל מעבדת המדיה של MIT, ומנכ”ל בו.

לדברי שר התחבורה האמריקאי, אנטוני פוקס, “שיתוף הפעולה עם מובילאיי הוא אסטרטגי, מחזק משמעותית את מסגרת הפעילות, ומעמיד משאבים נוספים לרשות העיר הזוכה באופן שיאפשר לה לפתח את החזון הייחודי שלה לגבי דמותה של רשת תחבורה משולבת הערוכה לקראת העתיד. מימון הטכנולוגיה, שנתרמה על ידי השותפים בפרוייקט המגיעים מהמגזר הפרטי, יסייע לעיר הנבחרת להשתמש במידע מבוסס על נתונים המתקבלים מהשטח, על מנת להפוך את מערכת התחבורה הציבורית לבטוחה יותר ויעילה יותר – ולהיערך לעולם התחבורה העתידית”.

לדברי פרופ’ אמנון שעשוע, שותף מייסד, מנהל הטכנולוגיות ויו”ר חברת מובילאיי, “השפעה על שינוי מעמיק בתשתיות התחבורה של ארה”ב תדרוש חשיבה חדשנית ותמיכה איתנה, הן של הממשלה והן של המגזר הפרטי. השר פוקס מוביל את תמיכת הממשלה בחדשנות ובטכנולוגיה. אנו נלהבים לעבוד לצד משרד התחבורה במסגרת האתגר הזה, המעודד ערים וקהילות בארה”ב לאמץ פתרונות לעתיד התחבורה ואתגריה, במרוצת העשורים הבאים”.

תגובות סגורות