CES 2016 – מארוול מציגה משפחת שבבים חדשה

 מארוול מציגה ב-CES : משפחת שבבים חדשה קומפקטית, מבוססת ארכיטקטורת  MoChi  החדשנית למערכות אחסון מדיה, נתבים וציוד  Wi-Fi בתצורת 64 ביט

מארוול ישראל הובילה את הפיתוח של מרכיבים מרכזיים של השבב

חברת מארוול חשפה היום בתערוכת CES  שבב משולב (SoC) חדש, ARMADA 3700 המיועד ומותאם למערכות אחסון מדיה הקשורות לרשת (NAS), אחסון בסביבת מובייל, אחסון מבוזר בסביבת ענן המשלב שבבי SSD וכונני דיסקים קשיחים, נתבי Wi-Fi ומאריכי טווח של רשתות כאלה. משפחת השבבים החדשה, שמרכיבים מרכזיים בה פותחו על ידי מארוול ישראל, מבוססת על ארכיטקטורת השבבים פורצת הדרך MoChi של מארוול. השבב ניתן להרחבה בעזרת מודולים נוספים בארכיטקטורה הזאת, באופן המאפשר לו לתמוך במגוון רחב של טכנולוגיות חיבוריות וקישוריות, ולטכנולוגיות קלט-פלט ייעודיות.

שבב ARMADA 3700 מאופיין בצריכת זרם נמוכה במיוחד – ואט אחד בלבד – המאפשרת את שילובו גם בהתקני אחסון מדיה המבוססים על סוללות. מבנה קומפקטי וממדים של 11X11 מילימטר בלבד לשבב SoC מלא, מאפשרים תכנון מוצרים קטנים יותר ואלגנטיים יותר. השבב החדש משלב מעבד ARMv8 Cortex-A53 כפול ליבה, בעל 64 סיביות – באופן המאפשר להריץ בו זמנית מספר יישומים.

מיכאל צימרמן, סגן נשיא ומנהל תחום הקישוריות, האחסון והתשתיות במארוול: “ARMADA 3700 הנו רכיב מוביל בתחום המערכות על גבי שבב אחד ((SoCבארכיטקטורת MoChi. השבב מתקשר בקלות ובאופן שקוף עם מודולים אחרים במשפחת הארכיטקטורה הזאת, על מנת ליצור סביבה וירטואלית אחת המאפשרת סוגים חדשים של יישומים – במסגרת גישה תכנונית פשוטה וגמישה. שבבי ARMADA 3700 מותאמים ליישומים בעלי צריכת זרם נמוכה וממדים קטנים, ובכללם למכשירים הפועלים באמצעות סוללות, דוגמת אחסון הצמוד למכשירי מובייל. הם משתלבים בקלות עם קווי המוצרים המובילים של מארוול בתחומי PHY, Wi-Fi ופתרונות אחסון – על מנת לאפשר הצגה מהירה של פתרונות אחסון מבוזרים בענן ופלטפורמות רשת מנוהלות”.

רם וייס-יצחקי, סמנכ”ל הנדסה ומנהל פיתוח SoC במארוול ישראל “מארוול ישראל הובילה את תהליכי הגדרת השבב והארכיטקטורה, תהליך הפוסט סיליקון ופיתוח התוכנה. כן הובילה מארוול ישראל את היישום של ארכיטקטורת MoChi בשבב החדש. ה-ARMADA 3700 מספק חבילת ביצועים ליחידת הספק \ מחיר שטרם נראו קודם לכן לשימושים כמו נתבים אלחוטיים ביתיים, מגבירי אות אלחוטיים ביתיים, מכשירי NAS ניידים ונייחים ועוד, זאת באמצעות צריכת ההספק הנמוכה של. ה-Form factor הקטן שלו ורמת ביצועים המאד גבוהה, מורכבת משילוב בין יכולות החומרה המוכחות בדורות קודמים של רכיבי מארוול לבין פיתוח התוכנה היעודית האיכותית שפותחה בישראל”.

משפחת שבבי ARMADA 3700 SoC משלבת מגוון עשיר של אפשרויות קלט-פלט, ובכללן USB 3.0, SATA 3.0, איתרנט במהירות 1 גיגה-ביט ו- 2.5 גיגה-ביט. בנוסף, כוללים השבבים האלה גם מגוון רחב של מנועי האצה ליישומי אבטחה, המתאימים לרשתות חדשניות, מערכות אחסון ויישומי עיבוד ומחשוב. שבבי ARMADA 3700 תומכים בטכנולוגיות מתקדמות לניהול צריכת זרם, המאפשרות הפעלה או הדממה של ליבות המעבד המרכזי על פי הצורך ובהתאם לעומס, כמו גם שינוי מדורג של עוצמת הזרם ותדר העבודה של כל אחת מהליבות בפני עצמה. כך ניתן להבטיח צמצום משמעותי בצריכת הזרם תחת עומסי עבודה משתנים, ותפוקת עיבוד חסרת תקדים במונחים של ביצועים לכל ואט נצרך, או ביצועים לכל דולר בשוק המערכות המשובצות.

דוגמאות של שבבי ARMADA 3700 זמינות עתה ללקוחות המתכננים ומפתחים מערכות אחסון, נתבים וציוד רשת.

לצפייה במגוון כתבות על חברות סטארט אפ בישראל 

למגוון חדשות ועדכונים 

תגובות סגורות