NICE רוכשת את Nexidia האמריקאית ויוצרת מוקד כוח מוביל בתחום האנליטיקס

נייס סיסטמס הודיעה היום שנכנסה להסכם לרכישת חברת Nexidia, ספקית מובילה לניתוח מתקדם של אינטראקציית לקוחות. סל הפתרונות המשותף ישנה את השוק באמצעות יכולות אנליטיות בעלות דיוק, היקף וביצועים חסרי תקדים, המאפשרות לארגונים להרחיב באופן ניכר את השימוש במוצרים מבוססי כלים אנליטיים בתרחישים עסקיים משמעותיים.

עם הרכישה, ארגונים יוכלו ליהנותמיתרונות חשובים של סל הפתרונות המשותף והמוביל בתחומו:

  • רמת הדיוק הגבוהה ביותר של ניתוח תוצאות המבוסס על טכנולוגיות ניתוח המתקדמות ביותר בתעשייה
  • גמישות לטיפול בהיקפי מידע גדולים שמסייעת בהורדת העלויות
  • ניתוח בזמן אמת כסטנדרט חדש לקבלת החלטות בארגון
  • מימוש ערך עסקי מידי המבוסס על מגוון רחב של מודלים כולל SaaS ו- Managed Analytics
  • פתרונות מבוססי כלים אנליטיים המכסים את המערך המקיף ביותר של צרכים עסקיים

סל הפתרונות המשותף מאפשר לארגונים להשתמש בכוח של הפתרונות מבוססי כלים אנליטיים ולזהות תובנות בזמן שיא, כולל יישומים לתרחישי שימוש משמעותיים, כגון:

  • מודיעין עסקי מבוסס כלים אנליטיים להפחתת נטישת לקוחות, יעילות קמפיינים ואופטימיזצית מכירות
  • פתרונות  לניהול תלונות, eDiscovery וציות לנהלים
  • פתרונות להגברת יעילות של בקרת איכות השירות

ברק עילם, מנכ”ל נייס, אמר: “הרכישה של Nexidia היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לשפר ולהגדיל את היצע הפתרונות המבוססים כלים אנליטיים. זהו צעד חשוב במשימתנו לרתום את הכוח הטמון בנתוני הלקוחות להפקת תובנות מעבר למוקד השירות. Nexidia נהנית ממוניטין מצוין של חברה בעלת עליונות טכנולוגית מובהקת ומומחיות בתחום. התוספת שלהם  מחזקת את מעמדה של נייס כמוקד כוח של פתרונות מבוססי כלים אנליטיים. אני מברך את חברי הצוות החדשים על הצטרפותם לנייס”.

ג’ון ווילקוטס, מנכ”ל Nexidia, אמר: “אנחנו נרגשים שנפלה בחלקנו ההזדמנות להצטרף לשורות נייס כדי ליצור מוקד כוח לפתרונות מבוססים כלים אנליטיים. השילוב יוצר מצב של win-win עבור הלקוחות שלנו ושתי החברות, שכן אנחנו משלבים ידע, מיומנויות וטכנולוגיות על מנת להביא לשוק את סל הפתרונות הרחב והטוב ביותר”.

נייס מוכרת כבר זמן רב כמובילה בפתרונות מבוססי כלים אנליטיים, ורכישה זו תבצר את מעמדה כספקית הגדולה והמתקדמת ביותר של ניתוח אינטראקציות רב ערוצי. בנוסף, הרכישה תאפשר לנייס להרחיב את בסיס הלקוחות והגישה לשוק, תודות לתמיכה בתרחישים עסקיים חדשים והיצע  במגוון שפות.

חברת Nexidia מספקת פתרונות לניתוח אינטראקציות עם לקוחות המבוססים על כלים אנליטיים, בעלי טכנולוגיה מוגנת פטנט ויישומים פורצי דרך שמאפשרים לחברות להניע שינוי עסקי באמצעות הקלטה, ניתוח ושימוש במגוון הרחב של ערוצי התקשורת הקיימים בין חברות ולקוחותיהם. לחברה כ-200 עובדים.

תחת תנאי ההסכם, נייס תרכוש את Nexidia בעבור סך מזומן של כ-  135מיליון דולר. בכפוף לתנאים מסוימים והתקיימותם, העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של 2016. החברה צופה שלרכישה תהיה תרומה חיובית לרווח על בסיס Non-GAAP בשנת 2016.

בתמונה: ברק עילם, מנכ”ל חברת נייס, קרדיט ל – CRC Media.

תגובות סגורות