Traveleresbox הישראלית השלימה סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר מקרן ארבור הסינגפורית

חברת הסטארטאפ הישראלית TravelersBox שפיתחה את הפתרון הראשון והיחיד מסוגו בעולם המאפשר לתיירים להמיר את הכסף הזר שנותר להם לכסף דיגיטלי, מודיעה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן Arbor הסינגפורית ועם השלמת סיבוב זה, מסתכם גיוס ההון של החברה ב-15.5 מיליון דולר. בסבב זה השתתפו המשקיעים הקודמים של החברה – קרן פיטנגו, קרן IPE, קרן פרג, iAngels, חברת Global Blue, וכן האנג’לים יובל טל, זוהר גילון, ינאי אורון, רועי גבריאל, מוטי ריבלין והראל קודש.

TravelersBox פיתחה מכונות הפקדה הממוקמות בשדות תעופה ברחבי העולם, ומאפשרות לתיירים להמיר את המטבעות והשטרות שנותרו להם, ישירות לחשבונות דיגיטליים שונים – PayPal, Pre Paid Visa, iTunes, Skype ועוד. החברה למעשה פתרה את התהליך המורכב שכרוך בהמרה של כסף פיזי מקומי לדיגיטלי. כיום, מפעילה החברה מעל 75 מכונות הפקדה בשדות תעופה בעולם בהם: קנדה, פיליפינים, איטליה, גיאורגיה, טורקיה, ובישראל ועד כה השתמשו בהן קרוב למיליון משתמשים.

השלמת הסבב מאפשרת ל-TravelersBoxלהרחיב משמעותית את היקף הפעילות שלה ברחבי העולם באופן כללי, ובפרט באסיה, שכן ההשקות הבאות צפויות להיות ביפן, הודו וניו זילנד. החברה מתכננת להשיק עוד כ-300 מכונות במהלך השנה, לפתוח משרד שימוקם באסיה וינהל את הפעילות משם. ההון גם ישמש את החברה לפתח עוד את המוצר הקיים, וכן להשיק מוצר תוכנה חדש שיספק את שירות החברה גם מחנויות Duty Free. בנוסף, החברה מתכננת להכפיל את מצבת העובדים ולגייס עובדים בתחום פיתוח עסקי, שיווק, אנשי פיתוח וכו’.

מייסד שותף וסמנכ”ל שיווק, דרור בלומנטל: “בשדות התעופה השונים עוברים בכל שנה כ-3 מיליארד תיירים והמטרה שלנו היא לתת להם דרך קלה ונוחה להשיב את הערך האבוד של הכסף הזר שנותר להם. אנחנו רואים שימושיות גבוהה ומשמחת בכל השווקים שבהם אנחנו פעילים. ההשקעה הזו תאפשר לנו לגדול בקצב מהיר יותר ולהמשיך לפתח חדשנות בשוק החדש שייצרנו”.

כחלק מהגיוס הנוכחי, תצטרף השותפה המנהלת של קרן Arbor, מליסה גוזי, לבורד החברה: “חברת TravelersBox מייצרת שוק מאוד ייחודי ומעניין. הם הצליחו לייצר פתרון מאוד פשוט לבעיה כל כך נפוצה ורחבה, אבל מדובר בפתרון שדורש מאחוריו טכנולוגיה רבה ומורכבת. אנחנו מאוד גאים לקחת חלק משמעותי בהשקעה הנוכחית כדי לעזור לחברה למצב את עצמה ואת השוק שאותו פיתחה לשנים רבות”.

יובל טל, משקיע ומייסד שותף בחברה, וכן מייסד החברות Payoneer ו-Borderfree: “חברת TravelersBox יצרה פתרון שגורם לך לתהות איך זה שאף אחד לא חשב על זה קודם., הנתונים שמשתקפים מהצמיחה והשימושיות שהמכונות מקבלות הם נתונים מרשימים לכל הדעות ואני בטוח שזו רק ההתחלה עבור החברה והצוות”.

תגובות סגורות