חדשות היום

הסטארט אפ הישראלי Siemplify הפועל בתחום הסייבר השלים גיוס של 4 מיליון דולר ומשיק באופן מסחרי את הפתרון שלו

הנוף העכשוי בו איומי הסייבר הולכים וגוברים הוא גורם ישיר לכך שיותר ויותר ארגונים מטמיעים מגוון רחב של מערכות אבטחת מידע על מנת להתמודד עם תקיפות אשר מאיימות לפגוע בארגון ובסביבתו הקרובה. היכולת למזער את זמן התגובה לאירועים אלה היא קריטית להתנהלותו והצלחתו העסקית של הארגון.

עבורגופי ההגנה בארגון, כמות מערכות האבטחה השונות וריבוי ההתרעות הנוצרות גורמים למצב תמידי בו אירועים משמעותיים בעלי פוטנציאל נזק אמיתי ממוסכים באופן כמעט מוחלט על ידי כמות גדולה של אירועים זניחים והתרעות שווא  (False Positives) המהווים “רעש לבן” ומונעים מצוות ה- SOC  לטפל בהם.

הכלים הקיימים היום מאפשרים ניהול מרכזי של כלל המידע וההתרעות אבל נותנים לאנליסט מעט מאוד יכולות לברור את ההתרעות המשמעותיות או לבצע חקירה,  אפילו ברמה בסיסית, של התרעות אלו.

מערכת Siemplifyמנתחת את כלל המידע שנאסף על ידי המערכות השונות בארגון, מכניסה אותו להקשר הנכון והופכת אותו למידע מודיעיני איכותי המאפשר ל – SOC הארגוני להתמקד באירועים הרלוונטיים ולטפל בהם בצורה מיטבית.

על ידי שימוש באלגוריתמים המבוססים על תהליכים מוכחים של חקירה מודיעינית, Siemplifyמאפשרת לזהות באופן כמעט מיידי את אירועי האבטחה המשמעותיים בארגון ומספקת לצוות ה SOC מיצג ויזואלי מעמיק המאפשר ביצוע החקירה וטיפול מהיר וממוקד באירוע. כל זאת על בסיס תשתיות אבטחת המידע וה-SIEMהקיימות בארגון ותוך השתלבות מלאה בתהליך ה- Incident Response הארגוני.

תגובות סגורות