חדשות היום

סיוה תספק ל-ITRI הטיוואנית מעבדי אותות עבור תחנות בסיס סלולריות קטנות

חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה כי תספק את מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC ל-ITRI הטייוואנית. המעבד של סיוה ישולב בתשתית רדיו-תוכנה חדשה שמפתחת ITRI, המיועדת לתחנות בסיס סלולריות קטנות בדור 4.

ITRI (Industrial Technology Research Institute) הוא מכון מחקר תעשייתי מוביל בטייוואן ומאז הקמתו ב-1973 שימש כחממה טכנולוגית ליותר מ-260 חברות היי-טק, בהן יצרניות השבבים המובילות UMC ו-TSMC. בנוסף למרכז המו”פ בטייוואן, מפעילה ITRI מרכזי מו”פ גם בארה”ב, יפן, גרמניה, רוסיה והולנד.  סיוה מסרה, כי הפרויקט הנוכחי נהנה ממימון של ממשלת טייוואן.

מעבד האותות CEVA-XC תוכנן במיוחד עבור יישומי תקשורת מורכבים כמו תחנות בסיס סלולריות, רשתות ביתיות וחשמל חכם. שילובו בשבבי תקשורת מאפשר צריכת הספק נמוכה לצד גמישות מלאה במימוש תקנים שונים באמצעות עדכוני תוכנה. בנוסף, המעבד של סיוה מסייע לחברות השבבים להפחית משמעותית את הוצאות וזמני הפיתוח.

סמנכ”ל השיווק של סיוה, ערן ברימן, אמר: “ITRI מאתרת את הטכנולוגיות הטובות ביותר ומיישמת אותן בפיתוח מוצרים ופתרונות חדשניים. אנו גאים בבחירתה במעבד האותות שלנו, התורם לפיתוח התשתית של תחנת הבסיס הסלולרית שלה”.

התמונה מאתר CEVA

תגובות סגורות